slider

Lexus RC 200t vos 290Eur/mėn.

slider

NAUJASIS LC 500h
SUKURTA NAUJAI ERAI

slider

Populiariausias hibridinis visureigis
NUO 599 €/MĖN

slider

NAUJASIS LC 500h
SUKURTA NAUJAI ERAI

slider

LEXUS CT HYBRID
NAUJAS IŠRAIŠKINGAS VIDAUS IR IŠORĖS DIZAINAS

slider

SUKURKITE SAVO IDEALŲ LC 500 GARSO TAKELĮ SU MARK RONSON

slider

NAUJASIS LC 500
PADARYKITE ĮSPŪDĮ

slider

NAUJASIS LEXUS LS FLAGMANAS

slider

POPULIARIAUSIAS PASAULYJE PRABANGIŲ HIBRIDINIŲ AUTOMOBILIŲ PREKĖS ŽENKLAS

LEXUS ŠIANDIEN

LEXUS automobilių gamyklos pasaulyje garsėja savo pažangiomis technologijomis, novatoriškais procesais ir aukštos kokybės gaminiais. Tačiau ne mažiau garsus tampa ir rankų meistriškumas – reiškinys, giliai įsišaknijęs japonų kultūroje.

Viskas prasidėjo prieš keletą metų, kai mūsų Tahara gamykloje, kur kartu su kitais modeliais gaminamas LS flagmanas, pradėjo dirbti 10 Takumi, t. y. 10 vyriausiųjų meistrų.

Takumi – labai senas japoniškas žodis, kuris iš esmės gali būti verčiamas kaip meistras. Takumi yra labai gerbiami asmenys visoje automobilių pramonėje. Jų užduotis – asmeniškai vizualiai ir savo rankomis užtikrinti, jog nuo Tahara gamyklos konvejerio nuriedantys automobiliai atitiktų analogų neturinčius gamybos ir apdailos kokybės standartus

Jų meistriškumas turi ir daugiau privalumų: šių meistrų įgūdžiai buvo skaitmenizuoti ir paversti programomis, kurios įtrauktos į daugelį automatinių funkcijų. Toks sprendimas leido pakelti tikslumo standartus į naują lygmenį. Be to, tokia Takumi talentų transformacija tapo lengvai perduodama mechaniniu pavidalu kitoms gamykloms. Mūsų Kyushu gamykla, kur gaminami RX automobiliai, sėkmingai naudojasi šiuo sprendimu, kartu kurdama savo atskirą elitinę technikų grupę.

Visų dešimt Tahara gamykloje dirbančių Takumi kompetencija pasireiškia konkrečiose srityse. Toliau trumpai apžvelgiamos trys pagrindinės sritys.

MŪSŲ DIZAINO SAMPRATOJE SVARBIAUSIOS DVI IDEALIAI SUDERINTOS SĄVOKOS – LEADING EDGE (PAŽANGUMAS) IR FINESSE (RAFINUOTUMAS), KURIOS NEATSIEJAMOS NUO VISŲ MŪSŲ AUTOMOBILIŲ.

Naoaki Nunogaki, Pasaulinio dizaino valdymo skyriaus grupės vadovas

VARIKLIO SURINKIMAS

Už šią sritį atsakingas Takumi išrenka pavyzdinį variklį ir patikrina kiekvienos dalies būklę iki smulkiausios dalelytės, kad būtų užtikrintas tinkamas garso rezonansas, nustatytas kiekvienam modeliui. Jis taip pat asmeniškai užveda kiekvieną surinktą variklį ir stetoskopu išklauso, kaip jis dirba, kad nustatytų garso pakitimus.

DAŽYMAS

Vyriausiasis meistras, kurio specializacija yra dažymas, įskaitant paviršiaus šlifavimą rankomis drėgnuoju būdu iki veidrodinio spindesio, patikrina išorės apdailą įvairiomis unikaliomis apšvietimo sąlygomis. Jis naudoja specialų šviesos tunelį, kuriuo ištiria viso kėbulo dažytą paviršių, palygindamas su teoriniais komandos kompiuterinio modeliavimo (CAD) pavyzdžiais. Taip užtikrinamas tobulas rezultatas – tolygiai dažais padengtas paviršius be jokių nelygumų.

DINAMIKA

Gamykloje dirba ir už automobilio dinamiką atsakingas Takumi. Jo darbas iš tiesų pavydėtinas. Jis išbando ruošiamus gaminti ir jau pagamintus Lexus modelius, prototipus bei konkurentų automobilius, nuolat juos analizuodamas ir pateikdamas atsiliepimus bei idėjas, kaip ką patobulinti. Taip užtikrinamos optimalios važiavimo savybės, valdymas ir garsas.

L-FINESSE koncepciją būtų galima nusakyti taip: rafinuotai pritaikyti pažangiausi dizaino sprendimai ir technologijos. Tačiau tai apgaulingai paprastas apibrėžimas. Be abejo, LEXUS dizaino samprata yra kur kas sudėtingesnė. Pagrindinis ją apibūdinantis žodis yra FINESSE (rafinuotumas). Tai byloja apie gilią LEXUS prabangos pajautą. Nors ši samprata išsirutuliojo iš giliai įsišaknijusių japonų svetingumo ir estetikos principų, tai kartu itin dinamiška ir besiplėtojanti koncepcija.

ORGANIŠKA NUOJAUTA

Mes esame ištikimi Omotenashi – japonų svetingumo tradicijai. Taigi mes iš tiesų darome daugiau nei tiesiog tenkiname asmens poreikius ir troškimus. Mes juos organiškai nujaučiame. Kitaip tariant, viskas, ko reikia, ir kai reikia, yra čia pat – nesvarbu, ar tai būtų sklandžiai perduodama reikiama galia, ar atskirai valdoma salono apšvietimo seka. Bet kokia Lexus patirtis sutelkta į klientą. Tai ramybė, visiška kontrolė ir malonumo jausmas kiekvienu momentu.

ĮŽVALGUS PAPRASTUMAS

Lexus nuolat plečia automobilių technologijų ir dizaino galimybes. Tačiau tai tikras kūrybinis iššūkis, nes, mūsų požiūriu, visa, ką kuriame, turi būti intuityviai malonu naudoti ir matyti, nepaisant jokių už to slypinčių sudėtingų sprendimų. Štai kodėl mes siekiame supaprastinti formą ir turinį iki grynumo. Iš to randasi įžvalgus paprastumas – grynas malonumas savaime.

INTRIGUOJANTI ELEGANCIJA

Visi Lexus automobiliai traukia akį ir atkreipia dėmesį. Tačiau jie geba ne tik sužavėti, bet ir ilgam prikaustyti – juo ilgiau į juos žiūri, juo labiau traukia. Iš tiesų Lexus kūrėjai kalba apie vizualią kelionę. Elegantiško kėbulo platybėse išryškėja intriguojančios detalės ir dinamiška tempo kaita. Atvira drąsi išraiška susilieja su dėmesį prikaustančia šaltakraujiška ramybe. Tai judesys ir ramybė vienu metu. Tai intriguojanti elegancija.

LEXUS – POPULIARIAUSIAS PASAULYJE PRABANGIŲ HIBRIDINIŲ AUTOMOBILIŲ PREKĖS ŽENKLAS.

2016 m. Lexus hibridinių automobilių vairuotojų skaičius pasiekė 1 mln. ribą. Esame pasiryžę tapti paklausiausiu prabangių hibridinių automobilių prekės ženklu, todėl ir toliau siekiame laikytis aukščiausių standartų tenkinant klientų poreikius.

Lexus jau daugiau nei dešimtmetį tobulina hibridinę technologiją. Jūs galite pasikliauti sukaupta patirtimi: kiekviena naujausiuose Lexus hibridiniuose automobiliuose pritaikyta inovacija buvo išbandyta ir pasiteisino – visame pasaulyje sutaupomi milijonai litrų degalų. Su naujuoju LC 500h kupė Lexus pristato pirmąją pasaulyje daugiapakopę hibridinę (Multi Stage Hybrid) sistemą, kuri dar labiau išplečia hibridinės technologijos galimybių ribas. Ši nauja technologija sujungia visus visiškai hibridinės sistemos elementus – 3,5 l V6 benzininį variklį, galingą elektrinį variklį, ličio jonų akumuliatoriaus bloką ir 4 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Tokia kombinacija užtikrina efektyvesnį 10 laipsnių daugiapakopės hibridinės transmisijos veikimą ir mažiau nei 5 sekundes trunkantį LC automobilio pagreitėjimą iki 100 km/h (duomenys yra preliminarūs ir gali būti pakeisti). Lexus hibridiniai automobiliai – turtingos patirties tobulinant hibridinę technologiją, pažangaus dizaino ir išskirtinės Takumi meistrų darbo kokybės sintezė. Tai plačiausias šiandien siūlomų prabangių hibridinių automobilių asortimentas rinkoje. Rafinuota galia, išskirtinė degalų ekonomija ir prabangi įranga – hibridiniams automobiliams būdingi privalumai.

Lexus hibridinės pavaros sistema – tai gyvybingo benzininio variklio ir ekonomiško elektrinio variklio derinys: Jums važiuojant sistema sklandžiai perjungia abu šiuos galios šaltinius. Tai reiškia, jog nė vienoje srityje nedaroma jokių išlygų: hibridiniai automobiliai sparčiai įsibėgėja, suvartoja mažai degalų ir išskiria ypač mažai CO2.

Negana to, kiekvienas mūsų siūlomas hibridinis automobilis gali būti varomas vien elektra (elektros režimu) – jokių kompromisų ar dalinių sprendimų.

Ateities varomoji jėga

Vairuodami Lexus hibridinį automobilį, netruksite pastebėti, kaip darniai veikia visos technologijos. Užvedus automobilį, įsijungia elektrinis režimas. Atkreipkite dėmesį, kaip tyliai jis rieda. Vien elektra varomas Jūsų Lexus automobilis nesuvartoja nė lašo degalų ir neišskiria nė gramo teršalų. Šiuo režimu automobilis važiuoja esant nedideliam greičiui ir nuolat stabdant miesto spūstyse.

Didinant greitį, elektrinis variklis sutelkia didesnę galią. Tuomet sistema sklandžiai įjungia galingą benzininį variklį. Jums nereikia galvoti apie šį galios šaltinių perjungimą – pažangi Lexus hibridinės pavaros sistema automatiškai parenka reikiamą variklį, leisdama mėgautis sklandžiu ir rafinuotu važiavimu.

Sumanus energijos valdymas

Energija sumaniai panaudojama net stabdant. Sistema į pagalbą pasitelkia regeneracinio stabdymo technologiją, kad stabdymo metu susidariusi kinetinė energija būtų kaupiama ir paverčiama elektros energija akumuliatoriui įkrauti. Jums niekuomet nereikės specialiai sustoti prie įkrovimo stotelės ir įkrauti Lexus hibridinės pavaros sistemos, nes akumuliatorius įkraunamas savaime automobiliui važiuojant.

Darniai veikiantys benzininis ir elektrinis varikliai sudegina gerokai mažiau degalų ir išskiria mažiau anglies dvideginio. Rafinuotas benzininis variklis įsijungia tik važiuojant didesniu greičiu. Taigi bendros degalų sąnaudos yra nepaprastai mažos.

Važiuojant mažu greičiu, automobilis varomas vien elektra, todėl į aplinką nepatenka nė gramo teršalų. Subtili Lexus hibridinės pavaros sistema – išties sumanus pasirinkimas. Tai maksimali prabanga ir minimalus poveikis aplinkai.

IŠSIRINKITE HIBRIDINĮ AUTOMOBILĮ PAGAL SAVO SKONĮ

 

Lexus – vienintelė bendrovė, siūlanti tokį platų automobilių su visiškai hibridine technologija asortimentą – nuo kraują kaitinančių galingų iki erdvių ir ištaigingų modelių. Jūs turite pavydėtiną galimybę rinktis.

 

CT

YPATINGA PRABANGA

CT 200h

IS

APDOVANOTAS SPORTINIS SEDANA

IS 300h

GS

GALINGAS PASIKEITIMAS

GS 300h

GS 450h

LS

PRABANGA IR ĮSPŪDINGOS TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS

LS 600h

LS 600h L

NX

NOVATORIŠKAS MIESTO VISUREIGIS

NX 300h

RX

RAFINUOTUMO ĮSIKŪNIJIMAS

RX 450h

RC

ĮKVEPIANČIOS VAŽIAVIMO SAVYBĖS

RC 300h

LC

VISŲ PRIEŠAKYJE

LC 500h

testimonials
testimonials

LEXUS DIZAINO SAMPRATOS ESMĖ – BŪTI TECHNOLOGIŠKAI PAŽANGIEMS, TAČIAU ŽMOGIŠKIEMS, KURTI ĮSPŪDINGĄ DIZAINĄ IŠSAUGANT MENINĮ POLĖKĮ IR IŠLIEKANT NEPRETENZINGIEMS.

testimonials

Simon Humphries, Pasaulinio dizaino valdymo skyriaus grupės vadovas