toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Žaliosios technologijos

Benzininiai ir dyzeliniai varikliai yra labai efektyvūs, tačiau jų kaina yra didelė kalbant apie aplinkosaugą. Šie varikliai išskiria didelius CO2, kitų dujų ir kietųjų dalelių kiekius, kurie teršia atmosferą ir gali turėti ilgalaikės įtakos klimato kaitai. Todėl Toyota kompanija siekia sukurti tokias technologijas, kurios šias emisijas sumažintų iki minimalaus lygio.

Toyota specialistai iš naujo ištyrinėjo ir išanalizavo visą vidaus degimo variklio struktūrą tam, kad galėtų nustatyti kaip padaryti taip, kad vidaus degimo varikliai galėtų sudeginti kuo mažiau kuro ir į aplinką išmestų kiek įmanoma mažiau CO2 ir kitų kenksmingų medžiagų.

Taip sukūrėme intelektualias integruotas technologijas, kurių sprendimais galėtume sumažinti taršos kiekį ir patobulinti vidaus degimo variklių veikimą. Viena tokių technologijų yra vadinamoji „Variable Valve Timing-intelligent“ (VVT-i) (intelektuali kintamo vožtuvų veikimo technologija), kurios pagalba sunaudojama mažiau benzino, į aplinką išmetama mažiau anglies dvideginio, mažiau azoto oksidų ir mažiau angliavandenilių.

Kitas Toyota specialistų kūrinys „Common Rail Diesel technology“ (D-4D) – bendrosios kuro magistralės technologija, kurios esmė yra ta, kad į degimo kamerą įpurškiamas labai preciziškas kuro kiekis, todėl jis optimaliai sudeginamas ir dėl to pagerėja kuro ekonomijos statistika. Abi šios technologijos padeda sumažinti CO2 kiekius išmetamosiose dujose.

Toyota taip pat pasiekė žymios pažangos kuriant modernius variklius, kurie varomi alternatyviais energijos šaltiniais. Vienas iš daugiausiai žadančių pasiekimų – suderinti du energijos šaltinius į vieną sistemą ir išnaudoti šių abiejų energijos šaltinių potencialą. Ši technologija žinoma kaip hibridinė technologija ir ji formuoja vieną iš labiausiai žadančių Toyota plėtros kelių siekiant kurti ekologiškus automobilius.

Hybrid Synergy Drive