toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„RAV4 Plug-in Hybrid“ – naujas „Toyota“ hibridinis flagmanas

Kai 1994 m. pasauliui buvo pristatytas originalaus stiliaus visureigis „RAV4“, jis buvo nuosekliai tobulinamas, kad atitiktų besikeičiančius klientų poreikius ir pageidavimus. Kokybė, stilius, našumas ir universalumas užtikrino jo pozicijas, kaip vieno geriausiai parduodamų automobilių pasaulyje. „Toyota“ remdamasi hibridinio „RAV4“ sėkme, dabar yra pasirengusi išplėsti technologijos pranašumus pristatydama naują „RAV4 Plug-in Hybrid“ – naują pavyzdinį automobilį savo hibridiniam modeliui, kuris žada būti ne tik galingesnis, bet ir efektyviau naudojantis degalus nei bet kuris kitas savo klasėje.

 

Ši pirmoji hibridinė-elektrinė „RAV4“ versija remiasi daugiau nei 20 metų „Toyota“ lyderiaujančia hibridine technologija. Ji atsidurs penktosios kartos „RAV4“ asortimento viršūnėje – modelyje, kuris dar kartą patvirtino savo istorinį statusą kaip vienas populiariausių visureigių. „RAV4 Plug-in Hybrid“ klientams pasiūlys geriausią sprendimą. Jame yra naujausia „Toyota“ hibridinių-elektrinių transporto priemonių technologija, pasižyminti didesne galia ir geresne vairavimo dinamika, be to, ji turi tikras elektrinio važiavimo galimybes, be rūpesčių dėl važiavimo atstumo ar poreikio sustoti įkrauti akumuliatorių.

Našumas ir efektyvumas

„Toyota“, sukaupusi dviejų kartų „Prius Plug-in Hybrid“ kūrimo patirtį, turi puikias galimybes gaminti efektyvią naują „RAV4“ hibridinę technologiją. Automobilis turintis 306 AG / 225 kW galią, gali įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 6,2 sekundės, aplenkdamas bet kurį iš savo tradiciniu kuru varomų konkurentų. Be to bus užtikrintas geriausias savo klasėje CO2 dujų išmetimas bei degalų ekonomija. Šie parametrai neprilygsta jokiam dabartiniam D segmento hibridiniam AWD visureigiui.

Naujasis „RAV4 Plug-in Hybrid“ yra pagamintas ant „Toyota“ GA-K platformos, o papildomas dinaminis pranašumas pasiektas patalpinus hibridinę bateriją po grindimis. Jis taip pat standartiškai aprūpintas „Toyota“ išmaniąja „AWD-i“ sistema.

„Toyota“ pasinaudojo elektros teikiamais privalumais, kad žymiai padidintų našumą, lyginant su standartiniu „RAV4 Hybrid“. Naujasis 2,5 litro hibridinis dinaminės jėgos benzininis variklis yra pagrįstas įprastu „RAV4 Hybrid“ modeliu, su patobulinimais, kad atitiktų papildomos hibridinės sistemos eksploatacinius reikalavimus.

Rezultatas yra ne tik didesnis pagreitis: „RAV4 Plug-in Hybrid“ turi ilgesnį važiavimo atstumą elektriniu EV režimu, kai nėra sunaudojama benzino ir išmetamųjų dujų.

Galėdamas pasirinkti iš keturių važiavimo režimų, vairuotojas gali sklandžiai persijungti tarp hibridinio ir vien elektrinio važiavimo. Naujasis elektrinis režimas leidžia „RAV4 Plug-in Hybrid“ įveikti daugiau nei 65km vien tik elektros energija (kai akumuliatoriaus įkrova ir važiavimo sąlygos tai leidžia), daugiau nei bet kuris kitas konkurentų hibridinis visureigis. Be to, galima pasiekti iki 135km/h greitį nenaudojant vidaus degimo variklio.

Pažangios hibridinės baterijos

Dėl kompaktiškų ličio jonų akumuliatoriaus matmenų akumuliatorius gali būti talpinamas po transporto priemonės grindimis. Esant minimaliam įsiskverbimui į krovinio vietą, bagažinės tūris yra 520 litrų. Žemai esanti baterija, suteikia „RAV4 Plug-in Hybrid“ žemą svorio centrą, pagerinant valdymo stabilumą ir važiavimo komfortą.

Rafinuotas sportinis dizainas

Išorės ir salono stiliaus detalės sukuria rafinuotesnę ir sportiškesnę išvaizdą vidutinio dydžio visureigiui. Priekyje yra tamsus, metalinių grotelių rėmelis, skirtas priekiniams žibintams prailginti, kartu su nauja metaline apdaila ant apatinio buferio, kuris pabrėžia automobilio plotį ir tvirtumą. Naujuose 18 ir 19 colių ratų modeliuose derinamos kontrastingos ryškiai apdirbtos ir pilkos arba juodos spalvos apdailos detalės, o gale yra metalo ir juodos spalvos apdaila.

Salone didžiausias dėmesys skiriamas naujiems sportiškiems apmušalams, su kontrastingomis briaunuotomis raudonomis detalėmis. Taip pat galimos dygsniuotos juodos odos sėdynės su ryškia raudono kaspino detale. Centrinėje konsolėje yra devynių colių daugialypės terpės sensorinis ekranas – didžiausias bet kuriame RAV4 modelyje – aiškiam ir lengvam automobilio pramogų, informacijos ir sujungimo funkcijų valdymui.

Premium įrangos specifikacijos

Įrangos pasirinkimas pažymi „RAV4 Plug-in Hybrid“ flagmano statusą. Pagal klasę, ypatybes ir pasirinkimą sudarys 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai, šildomos priekinės ir galinės sėdynės, 230 V galios lizdas kabinoje, dviejų tonų išorinė dažų apdaila, berankis galinės bagažinės atidarymas, panoraminis stogas, ant priekinio stiklo projektuojama informacija, devynių colių ekranas, garso sistemai ir naujausias „Toyota“ daugialypės terpės paketas su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ išmaniųjų įrenginių integracija.

Pardavimų grafikas

Naujasis „RAV4 Plug-in Hybrid“ bus pristatytas antrąjį 2020 m. pusmetį, o pardavimo datos bus nustatomos atsižvelgiant pagal konkrečią šalį.

 

2020-01-14