Serviso priėmėjas (-a)
Darbo pobūdis:
- priimti ir aptarnauti serviso klientus, užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę;
- registruoti ir administruoti klientų užsakymus serviso sistemoje;
- konsultuoti klientus apie teikiamas paslaugas, remonto eigą ir terminus;
- organizuoti serviso darbą, planuoti automobilių remonto eigą bei prižiūrėti užduočių vykdymą;
- palaikyti ryšį su klientais po paslaugos suteikimo, siekiant užtikrinti jų pasitenkinimą;
- darbas su Automaster programa (privalumas).
Reikalavimai:
- darbo patirtis automobilių serviso ar panašioje srityje;
- aukštasis techninis išsilavinimas;
- žinios apie automobilių remonto procesus;
- anglų kalbos mokėjimas;
- geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- puikūs bendravimo ir klientų aptarnavimo įgūdžiai;
- komunikabilumas, noras dirbti, iniciatyvumas, atsakingumas.
Mes siūlome:
- įdomų ir dinamišką darbą šiuolaikiškoje, stabilioje bei augančioje kompanijoje;
- profesionalią komandą ir geras darbo sąlygas;
- kvalifikacijos kėlimo ir tobulėjimo galimybes;
- visas reikalingas darbo priemones;
- stabilų atlyginimą ir visas socialines garantijas.
Darbo užmokestis: nuo 1800 Eur/mėn. atskaičius mokesčius.
Prašome savo gyvenimo aprašymą siųsti elektroniniu paštu adresu personalas@autotoja.lt iki š.m. lapkričio 30 d.
Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame.
