toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

2017 TOYOTA GT86 – tikras vairuotojų džiaugsmas

gt86-2017

Paryžiaus parodoje pristatytas naujas GT86 2017 metų modelis, kuris puikiai atskleidžia Toyota siekį papildyti savo prekės ženklo įvaizdį aistrą ir jausmus žadinančiais potyriais, gaminant tikrą vairavimo palaimą teikiančius automobilius. Lengvas ir manevringas galiniais ratais varomas kupė su priekyje montuojamu varikliu, sukurtas įkvėpimo semiantis iš legendinių rafinuotų Toyota sportinių automobilių, susilaukė itin palankaus kritikų įvertinimo.

Patobulintos dinaminės savybės – geresnis valdymas, didesnis stabilumas ir važiavimo komfortas

2016-0801-toyota-gt86retouch_2

Kuriant naująjį modelį, buvo siekta užtikrinti didesnį stabilumą, greitesnę reakciją ir pakelti važiavimo komforto lygį. Dėl šios priežasties buvo sutvirtinta kėbulo konstrukcija, patobulinti pakabos elementai ir aerodinamika. Stabilesnį ir komfortiškesnį važiavimą leido pasiekti pritaikytos naujos pakabos spyruoklės ir patobulinti Showa amortizatoriai. Tokštantiems patirti rafinuotesnių vairavimo potyrių kaip papildoma įranga bus siūlomi Sachs amortizatoriai.
Visapusiškai atnaujinti aerodinaminiai sprendimai, iš kurių minėtina nauja žemesnė priekinė dalis, modifikuoti priekinis bei galinis buferiai, taip pat pritaikytas stabilizatorius automobilio priekyje ir aerodinamiški aptakai šonuose tolygesniam oro srautui užtikrinti.
Kupė ir toliau komplektuojamas su priekyje montuojamu kompaktišku, natūralaus įsiurbimo 200 DIN AG horizontaliu opoziciniu Boxer varikliu, unikaliai suderintu su galinių varomųjų ratų sistema ir šešių pavarų mechanine arba ECT automatine transmisija.

Efektinga išvaizda, geresnės aerodinaminės savybės

2016-0801-toyota-gt86retouch_3

Aerodinaminius elementus papildė naujas subtilus priekinės dalies stabilizatorius ir nauji rūko žibintų apvadai su trijų juostų dizainu, kurie ne tik pagerina aerodinamines savybes, bet ir pagyvina išvaizdą. Patobulinto dizaino priekiniai žibintai labiau ištęsti pagal horizontalę. Juose įrengtos naujos artimųjų ir tolimųjų šviesų Bi-LED lempos. Pakeista posūkių signalų vieta priekinių žibintų blokuose. Jie išdėstyti kaip juosta atskirų oranžinių LED šviesos diodų, virš kurių įrengta eilė kampu pasuktų baltų dieninių LED šviesų.

Pažvelgus į automobilio šoną, ant priekinio sparno viršų puošiančios apdailos detalės galima pastebėti naują aerodinamišką aptaką. Į 2017 m. laidos modelio ratlankių asortimentą įtraukti nauji 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai su plonais stipinais ir frezuota tamsiai pilka apdaila.

2016-0801-toyota-gt86retouch_4

GT86 gale pritaikytos naujos detalės išsiskiria tokia pat stilistika, kaip ir esančios priekyje, ir sudaro žemesnio bei tvirtesnio automobilio įspūdį. Platesnė ir gilesnė juoda puošybinė juosta bei difuzorius sukuria trapecijos formą ir pailgina automobilio apačią, paslėpdami išmetamųjų dujų sistemos duslintuvą. Įrengtas naujo dizaino galinis aptakas aerodinaminėms savybėms pagerinti. Be to, atnaujinti galinių LED žibintų blokai, kurie suformuoja ryškesnę horizontalią liniją. Juose įrengti originalaus dizaino šviesolaidžiai ir nauji LED posūkių signalai.

Išraiškingas vidaus dizainas

2016-0801-toyota-gt86retouch_7

Salone įrengtas trijų stipinų 362 mm skersmens vairas – mažiausias iš visų Toyota serijiniuose automobiliuose montuojamų vairų. Kuriant šį vairą, ypač tiksliai apskaičiuotas jo skerspjūvis, kad būtų užtikrintas maksimalaus sukibimas ir komfortas. Vairo stipinų apdaila primena apdorotą metalo paviršių. Ant vairo įrengti papildomi jungikliai, skirti valdyti naują garso sistemą ir 4,2 colio spalvotą TFT daugiafunkcį ekraną.

Atnaujintame prietaisų skydelyje su trimis skalėmis puikuojasi daugiafunkcis ekranas, kuriame rodoma įvairi informacija – degalų sąnaudos, galimas nuvažiuoti atstumas ir kiti rodikliai, tokie kaip G pagreitis, galios bei sukimo momento

2016-0801-toyota-gt86retouch_6

kreivės ir laikmačio rodmenys. Tachometras sureguliuotas taip, kad maksimalios galios padala (7000 aps./min.) būtų skalės viršuje. Tikru vairuotojų džiaugsmu vadinamo GT86 reputaciją sustiprina naujas perjungiamas TRACK režimas, kuris leidžia vairuotojui pasirinkti pageidaujamą elektroninių stabilumo ir traukos kontrolės sistemų veikimo laipsnį, įskaitant visiško išjungimo režimą.

Ant durelių jungiklių plokštės ir ventiliacijos valdymo plokštės centrinėje konsolėje pritaikyta nauja anglies pluošto tinklelio tipo apdaila. Prietaisų skydelio gaubtas gali būti padengtas zomša, derančia prie naujos salono apdailos iš odos ir perforuotos Alcantara sėdynių dangos (gali būti visiškai juoda arba juoda su raudonos odos apdaila).