toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

2020 m. Tokijo olimpinėms ir paralimpinėms žaidynėms „Toyota“ pristatys įvairius mobilumo sprendimus

Tokijas, Japonija, 2019 m. rugpjūčio 23 d. – „Toyota Motor Corporation“ („Toyota“), pasaulinė olimpinių ir paralimpinių žaidynių partnerė, šiandien pranešė pristatysianti visą seriją elektrinių transporto priemonių, įskaitant unikalias tam tikrų automobilių versijas, taip pat transporto priemones, sukurtas specialiai 2020 m. Tokijo olimpinėms ir paralimpinėms žaidynėms. Naudodama elektrifikuotas transporto priemones, „Toyota“ kartu su Tokijo olimpinių ir paralimpinių žaidynių organizaciniu komitetu tikisi pasiekti, kad oficialaus olimpinių ir paralimpinių žaidynių transporto priemonių parko tarša bei neigiamas poveikis aplinkai būtų mažiausi per visą šių žaidynių istoriją.

2020 m. Tokijo žaidynėms „Toyota“ parūpins apie 3700 mobilumo produktų ir (arba) transporto priemonių. Didžioji dalis (apie 90 proc.) oficialių transporto priemonių bus elektrifikuotos. Tarp įvairiausių 2020 m. Tokijo žaidynių metu naudojamų elektrinių transporto priemonių bus hibridinių elektromobilių (HEV), kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV), pvz., vandeniliu varomų „Mirai“, iš tinklo įkraunamų hibridinių elektromobilių (PHEV), „Prius PHV“ (kai kuriose rinkose vadinamų „Prius Prime“) ir akumuliatorinių elektromobilių (BEV), įskaitant APM („Accessible People Mover“), „e-Palette“ ir „TOYOTA Concept-i“. Kartu jos užtikrins didelę mobilumo sprendimų įvairovę. Tarp „Toyota“ pateikiamų elektrifikuotų automobilių bus apie 500 kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) ir apie 850 akumuliatorinių elektromobilių (BEV). Tai bus didžiausias iki šiol žaidynėms skirtas transporto priemonių parkas.

Iš maždaug 3700 mobilumo produktų ir (arba) transporto priemonių, kurios bus pristatytos 2020 m. Tokijo žaidynėms, 2700 bus skirta oficialiam transporto priemonių parkui, teikiančiam transportavimo tarp įvairių olimpinių žaidynių objektų paslaugas. Tai bus rinkoje parduodamos transporto priemonės, pvz., „Mirai“ ir pan. Remiantis preliminariais skaičiavimais, 2020 m. Tokijo žaidynėms skirtų rinkoje parduodamų automobilių išskiriamas vidutinis CO2 kiekis nesieks 80 g/km*1, t. y. jis bus maždaug perpus mažesnis nei panašaus dydžio transporto priemonių parko, sudaryto daugiausia iš tradicinių benzininių ir dyzelinių modelių. 2020 m.

Tokijo žaidynių metu taršos lygį planuojama dar labiau sumažinti naudojant kitus pažangius „Toyota“ mobilumo produktus ir (arba) elektrifikuotas transporto priemones, įskaitant unikalias automobilių versijas ir šiam renginiui sukurtas transporto priemones. Taip „Toyota“ siekia užtikrinti, kad oficialaus šių žaidynių transporto priemonių parko taršos lygis būtų mažiausias per visą olimpinių ir paralimpinių žaidynių istoriją.

Be to, siekiant išvengti susidūrimų ir sumažinti galimą žalą ar sužalojimus, visose rinkoje parduodamose transporto priemonėse personalui transportuoti bus įrengtos „Toyota“ prevencinės saugumo technologijos, įskaitant „Toyota Safety Sense“ ir „Lexus Safety System +“. Beveik visuose rinkoje siūlomuose automobiliuose taip pat bus įrengta išmanioji apsaugos nuo susidūrimų važiuojant mažu greičiu sistema („Intelligent Clearance Sonar“, ICS), kuri padeda sustabdyti automobilį netyčia nuspaudus akceleratoriaus pedalą.

2020 m. Tokijo žaidynes „Toyota“ parems parūpindama ne tik oficialius automobilius, bet ir kitas transporto priemones, įskaitant kuro elementais varomus viešojo transporto autobusus „Sora“, transporto priemones, padedančias įkelti keleivius į jų vietas arba turinčias rampą, kad neįgaliųjų vežimėliuose sėdintys keleiviai galėtų įvažiuoti pro galines duris, taip pat kitas transporto priemones, pvz., kuro elementais varomus šakinius krautuvus, kuriuos gamina ir platina „Toyota Industries Corporation“.

Pagrindiniai „Toyota“ veiklos 2020 m. Tokijo žaidynėse principai

„Toyota“ veikla 2020 m. Tokijo žaidynėse pagrįsta trimis pagrindiniais principais: (1) mobilumu visiems arba judėjimo laisvės suteikimą visiems žmonėms; (2) tvarumu, daugiausia dėmesio skiriant vandenilio ekonomikos visuomenės kūrimui (aplinkosaugai ir saugumui); (3) „Toyota“ gamybos sistemos (TPS) taikymu transportavimui žaidynių metu pagerinti. Remdamasi šiais trimis principais, „Toyota“ yra pasiryžusi teikti mobilumo sprendimus, pranokstančius tradicinį automobilių asortimentą.

Pristatydama įvairias aplinką tausojančias elektrifikuotas transporto priemones ir mobilumo sprendimus, sujungiančius „Toyota“ gamybos sistemą su įvairiomis transporto priemonėmis, „Toyota“ padės sklandžiau organizuoti 2020 m. Tokijo žaidynes ir transportuoti jų dalyvius, įskaitant aptarnaujantįjį žaidynių personalą, sportininkus ir lankytojus. Panaudodama savo robotus „Toyota“ taip pat palengvins organizacinių reikalų tvarkymą ir suteiks išskirtinius įspūdžius, pranokstančius įprastus mobilumo lūkesčius žaidynėse. Plėtodama šią veiklą „Toyota“ ir toliau sieks užtikrinti mobilumą visiems, pristatydama įvairius mobilumo sprendimus, kad 2020 m. Tokijo žaidynės taptų unikaliu renginiu.

2020 m. Tokijo žaidynėms specialiai sukurtos transporto priemonės

APM – apie 200 šių transporto priemonių padės lankytojams su specialiaisiais judėjimo poreikiais pasiekti įvairias 2020 m. Tokijo žaidynių vietas, pavyzdžiui, olimpinį stadioną ir Ariake teniso parką. Tai „paskutinio kilometro“ arba pagalbos paslaugoms teikti skirtos transporto priemonės.

Kitos transporto priemonės

„Mirai“ – bus parūpinta apie 500 šių automobilių, kurie transportuos 2020 m. Tokijo žaidynių aptarnaujantįjį personalą į oficialias renginio vietas.

 

 

2020 m. Tokijo žaidynėms skirtos unikalios automobilių versijos

 

„e-Palette“ („Tokyo 2020“ versija)tai pirmasis „Toyota“ akumuliatorinis elektromobilis (BEV), sukurtas specialiai „Autono-MaaS“*2 paslaugoms teikti. Tuzinas ar daugiau 2020 m. Tokijo žaidynėms skirtų „e-Palette“ autobusų padės transportuoti aptarnaujantįjį žaidynių personalą ir sportininkus, nuolat kursuodami per olimpinį ir paralimpinį kaimelį.

Dėl žemų grindų, elektrinės rampos ir tikslaus sustojimo kiekvienoje stotelėje be jokio tarpo iki kelkraščio „e-Palette“ autobusai palengvins neįgaliųjų vežimėliuose sėdinčių keleivių transportavimą ir užtikrins lengvesnį susisiekimą važiuojant nedidelį atstumą.

Šioje transporto priemonėje numatyta įdiegti automatizuoto vairavimo technologijas (iki 4 lygio pagal SAE*3). Kiekviename automobilyje bus ne tik operatorius automatizuoto vairavimo sistemos veikimui stebėti. „Toyota“ taip pat įrengs skaitmeninę kontrolės sistemą, kuri stebės bendras transporto priemonės darbines sąlygas.

„e-Palette“ talpina iki 20 (su vienu operatoriumi) keleivių . Gabenant keleivius su neįgaliųjų vežimėliais: iki 4 neįgaliųjų vežimėlių + 7 stovintys keleiviai

„Toyota Concept-i“ („Tokyo 2020“ versija) – tikimasi, kad pažangaus one-motion silueto dizainu išsiskiriantis „Concept-i“, kuris dalyvaus olimpinio deglo nešimo estafetėje ir važiuos priekyje bėgikų maratono metu, pagyvins 2020 m. Tokijo žaidynes ir padidins susidomėjimą jomis.

Be 2020 m. Tokijo žaidynėms siūlomų transporto priemonių, taip pat numatyta panaudoti viešuosius kelius aplink „Toyota MEGAWEB“ parodų centrą Tokijo Odaiba ir Toyosu rajonuose automobiliams su pažangiomis vairavimo technologijomis išbandyti ar demonstruoti. Tarp tokių transporto priemonių – ir „Toyota Concept-i“, kuri demonstruos automatizuoto vairavimo sistemą (4 lygis pagal SAE*3) ir jos funkcijas, įskaitant technologiją „Agent conversation“, naudojančią dirbtinį intelektą, kad suprastų žmones, taip supažindindama visuomenę su naujomis mobilumo galimybėmis ir jos mėgstamų automobilių ateitimi.

Akumuliatoriniai elektromobiliai (BEV), skirti naudoti pėsčiųjų zonose

 

„Toyota“ parūpins apie 300 stovimųjų asmeninio mobilumo priemonių, kuriomis naudosis apsaugos / medicinos darbuotojai 2020 m. Tokijo žaidynių vietose ir aplink jas, pavyzdžiui, olimpiniame stadione ar Ariake teniso parke.

„Toyota“ taip pat tiria sėdimųjų ir prie neįgaliųjų vežimėlių prijungiamų asmeninio mobilumo priemonių sėdintiems neįgaliųjų vežimėliuose ir judėjimo sutrikimų turintiems asmenims panaudojimo galimybes.

Stovimoji priemonė

 

Sėdimoji priemonė

Prie neįgaliojo vežimėlio prijungiama priemonė

2019-08-24