toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

2020 Toyota GR Supra 2.0l

Pirmaisiais pardavimo metais TOYOTA GR SUPRA padarė nepaprastą įspūdį, patvirtindamas sportinio automobilio, suprojektuoto ir pagaminto vairavimo džiaugsmui, statusą. Kaip pirmasis pasaulinis modelis, kurį sukūrė „TOYOTA GAZOO Racing“, jis atkreipė dėmesį į „Toyota“ sportinių automobilių paveldą, tyrinėdamas naujus valdymo ir veikimo horizontus.

Dabar asortimentas pirmą kartą plečiamas Europoje – prie 3,0 litrų šešių cilindrų variklio su turbokompresoriumi prisijungia naujas 2,0 litrų keturių cilindrų turbo agregatas.

Naujasis 2,0 litrų variklis praplečia „GR Supra“ rinkos patrauklumą ir, būdamas lengvesnis ir kompaktiškesnis nei 3,0 l agregatas, pagerina automobilio inercijos savybes ir važiuoklės pusiausvyrą, kad būtų galima valdyti dar sklandžiau.

Bazinis „GR Supra 2.0“ sveria 100 kg mažiau nei jo 3,0 litrų ekvivalentas, o tai dar labiau sustiprina automobilio dinamines savybes. Dėl trumpesnio variklio ilgio, jo masė yra arčiau automobilio centro, palaikant idealią priekio ir galo pusiausvyrą bei geresnes inercijos savybes.

Nors galia mažesnė – 258 DIN AG / 190 kW – variklio našumas yra naudingas, jį palaiko 400 Nm sukimo momentas, pasiekiamas įvairiais variklio sūkiais, turi aštuonių laipsnių, greitai perjungiamą ZF automatinę pavarų dėžę. Naudodamas „GR Supra“ paleidimo valdymo sistemą, 100 km / h greitį gali pasiekti vos per 5,2 sekundės, o didžiausias greitis, kaip ir 3,0 litrų modelio, pasiekiamas valdant elektroniniu būdu – 250 km / h.

„Toyota GR Supra 2.0“ gamyba buvo pradėta sausio mėnesį, o pirmieji pristatymai Europos klientams – nuo kovo mėn.

GR SUPRA: sportinis automobilis savo geriausioje formoje

„Toyota GR Supra“ buvo sumanytas kaip sportinis automobilis geriausioje savo formoje, kurio priekyje įmontuoto variklio ir galinių ratų pavaros konfigūracija yra kompaktiška, dviejų sėdimų vietų konstrukcija ir matmenys užtikrina optimalų valdymą „auksiniu santykiu“. Vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada laikėsi klasikinės priekyje montuojamo variklio, varančius galinius ratus, formos, remdamasis ankstesnių „Toyota Supra“ kartų palikimu ir originaliu 2000GT sportiniu automobiliu.

„Toyota GR Supra“ vyriausiasis dizaineris Nobuo Nakamura savo komandai trumpai nupasakojo, jog jie galėtų laisvai išreikšti savo viziją apie tikrą ir individualų sportinį automobilį, išreiškiant jį originaliu dizainu. Pagrindiniai žodžiai, kuriuos jis įvardino, buvo „Koncentruotas ekstremalumas“. Tai tiesiogiai galioja automobilio išvaizdai, kurią sudaro trys pagrindiniai elementai: trumpa važiuoklės bazė, dideli ratai ir plati padėtis; tvarkinga, dviejų vietų kabina; ir ilgas variklio dangtis su kompaktišku korpusu, atspindinčiu priekyje įmontuoto variklio ir galinių ratų pavaros kombinaciją.

Galutiniame dizaine „Koncentruota“ tema išryškėja ryšyje tarp „GR Supra“ didelio skersmens padangų, trumpos ratų bazės ir bendro ilgio. „Ekstremalus“ aiškinamas atsižvelgiant į plačią automobilio poziciją, pasižymint griežtomis salono proporcijomis ir plačia protektoriaus danga, užtikrinančia aukštą manevringumo ir stabilumo lygį.

Vieninteliai išorinio dizaino elementai, skiriantys 2,0 litro „GR Supra“ nuo 3,0 litrų modelio – tai 18 colių ratai ir 90 mm skersmens šviesaus chromo išmetimo vamzdžio apdaila (galingesniam modeliui skirta 100 mm šlifuoto nerūdijančio plieno apdaila).

Salone vairuotojo kabina tvarkingai derina sportinio automobilio elementus su ypač moderniu funkcionalumu. Suprojektuotas padėti vairuotojui susitelkti ties vairavimu ir tam įtakos turėjo vienviečių lenktyninių automobilių elementų išdėstymas.

Žemai įtaisytas, plonas horizontalus prietaisų skydelis praplečia pro priekinį stiklą matomą vaizdą ir vairuotojui padeda tiksliai valdyti automobilį važiuojant dideliu greičiu, o pagrindiniai valdikliai yra griežtai sugrupuoti, kad būtų galima greitai ir lengvai valdyti. Prietaisų skydelis, centrinė konsolė ir durų apdaila yra sujungti į vientisą dizainą, kuris suteikia kabinai stiprų, vieningą pojūtį.

„GR Supra“ sėdynių konstrukcija turi įtakos lenktynėms, kurios visada užtikrina patogumą ir puikų palaikymą, ypač jei automobilis naudojamas trasoje. Kūną laikantys šoniniai laikikliai yra įmontuoti ant paminkštinimo drauge su aukšta zona nugarai, taip pat yra integruota galvos atrama.

Vairavimo entuziastai mėgaujasi jaudinančia jėga, judrumu ir tiksliu valdymu, kurį suteikia automobilio derinys – trumpa ratų bazė ir plati vėžė, lengvas svoris, žemas svorio centras ir labai tvirtas kėbulas. Norėdamas būti tikras, kad automobilis įvykdė pažadą, „Toyota“ prezidentas Akio Toyoda, prieš suteikdamas jam paskutinę žalią šviesą, kaip pagrindinis vairuotojas išbandė jį pats Niurburgringe.

„TOYOTA GAZOO Racing“ padėjo pagerinti naujojo sportinio automobilio charakteristikas dirbant garsiojoje Niurnbergo „Nordschleife“ trasoje ir aplinkiniuose Vokietijos keliuose, kad būtų pasiektas pats judriausias, stabiliausias ir naudingiausias valdymas. Tolimesni išsamūs bandymai buvo atlikti viso pasaulio keliuose.

CHARAKTERISTIKOS

2.0 l turbo variklis

„GR Supra 2.0“ yra įmontuotas 1988 cm3 talpos keturių cilindrų DOHC 16 vožtuvų benzininis variklis su dvigubu turbokompresoriumi. Jis sukurtas judriam ir galingam pagreičiui, puikiai tinkančiam „GR Supra“, kaip gryniausio sportinio automobilio, charakteriui.

Didžiausia galia yra 258 DIN AG / 190 kW esant 5000–6 000 aps./min., o didžiausias 400 Nm sukimo momentas yra pasiekiamas įspūdingu apsisukimų dažnio diapazonu – nuo 1550 iki 4000 aps / min. Tai įgalina 0–100 km / h greitėjimą per 5,2 sekundės; didžiausias greitis elektroniniu būdu yra ribojamas iki 250 km / h.

Varikliu valdoma kintama vožtuvų laiko nustatymo sistema leidžia tiksliai kontroliuoti tiek įleidimo, tiek išmetimo vožtuvų atidarymą ir uždarymą, atsižvelgiant į važiavimo situaciją tam, kad būtų pasiektas aukštas sukimo momentas visuose variklio sūkiuose ir didelis našumas esant dideliems variklio sūkiams. Be to, kintamas vožtuvo pakėlimas įsiurbimo pusėje sumažina siurbimo nuostolius ir pagerina variklio efektyvumą.

Tiesioginio degalų įpurškimo sistema veikia esant aukštam slėgiui – 35 MPa – kad aprūpinti įpurškimo išsklaidymu ir tiksliai sukalibruoti valdymą, kad būtų užtikrintas aukštas degimo efektyvumas.

Kelias nuo išmetimo į dvigubą turbokompresorių padalijamas į dvi dalis, kad būtų slopinami išmetamųjų dujų trukdžiai tarp cilindrų. Tai leidžia turbinai veikti esant mažesniems variklio sūkiams per minutę, todėl tiesiogiai reaguoja į tai, kaip vairuotojas naudoja droselį. Kompresoriaus slėgis yra tiksliai kontroliuojamas pagal reikiamą sukimo momentą, naudojant elektrinį sklendės vožtuvą. Tai suteikia puikų padidėjusį atsaką už galingą vairavimo efektyvumą.

Norint sumažinti vibraciją ir pagerinti sklandų, tylų važiavimą, variklyje sumontuoti du balansavimo velenai.

Atsižvelgiant į degalų sąnaudas ir išmetamų teršalų kiekį, sportinio automobilio eksploatacija nėra brangi: 2,0 litrų automobilio su turbina CO2 išmetimas siekia 5,9–6,3 l / 100 km ir 135–143 g / km (NEDC koreliuojami skaičiai).

Transmisija

Variklis suderintas su aštuonių greičių ZF automatine pavarų dėže, užtikrinančia žaibiškus aukštyn ir žemyn poslinkius, su trumpais perdavimais, naudojamais žemesnėms pavaroms. Vairuotojas gali kontroliuoti pavarų keitimą valdikliais, esančiais ant vairo; jie taip pat gali pasirinkti įprastą arba sportinį važiavimo režimus.
„Launch Control“ funkcija leidžia galingą greitėjimą nuo sustojimo iki maksimalios traukos, padedant automobiliui judėti iš vietos iki 100 km / h vos per 5,2 sekundės (tai veikia, kai pasirinktas SPORT važiavimo režimas).

Aktyvus diferencialas

„GR Supra 2.0“ vietoj standartinio tiekiamas aktyvus diferencialas, kaip pasirenkamo sportinio paketo dalis. Jis veikia tiek greitėjant, tiek lėtėjant ir gali sklandžiai sureguliuoti nuo nulio iki maksimumo, 100% blokavimo, su greita reakcija.

Specialus elektroninis valdymo įtaisas stebi platų įvesties diapazoną, įskaitant vairą, droselį ir stabdžių slėgį, variklio ir rato greitį bei posūkio kampą, kad tinkamai suveiktų pavara. Kairiojo ir dešiniojo ratų sukimo momento skirtumas kontroliuojamas lanksčiai ir sklandžiai, atsižvelgiant į vairavimo situaciją.

Kai padangos pasiekia savo eksploatacinių savybių maksimalią ribą, visa tai leidžia pasiekti didžiulį stabilumo ir efektyvumo pranašumą. Poveikis jaučiamas visose posūkio fazėse: padidėjęs stabilumas stabdymo ir posūkio etapuose ir maksimalus sukibimas, vairuotojui įsibėgėjant lenkimo metu. Veikimas sureguliuojamas, kai pasirinktas sportinis režimas, kad važiavimas dideliu greičiu būtų efektyvesnis posūkiuose.

VAŽIUOKLĖ

Dinamika

Mažesnis naujojo variklio dydis ir mažesnis svoris suteikia „GR Supra“ modeliui specifinę dinaminę naudą.

2,0 litrų modelis yra 100 kg lengvesnis nei 3,0 litrų. Kadangi variklis yra kompaktiškesnis, jo masė yra arčiau automobilio  centro, todėl lengviau užtikrinti idealią 50:50 svorio pusiausvyrą priekyje ir gale ir pagerėja jo inercinės savybės. Tai prisideda prie automobilio reagavimo, judrumo ir pasitikėjimą suteikiančio valdymo.

„Norėdami pasiekti judrų vairavimą ir stabilų posūkį, mes labai stengėmės sumažinti naujo automobilio svorį, kartu siekdami 50:50 svorio balanso“, – sakė „GR Supra“ vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada. „Tai mums sukėlė didžiulius iššūkius, tačiau mes nenorėjome daryti kompromiso dėl savo tikslų“.

Idealios važiuoklės balansas

Automobilio važiuoklės bazė ir vėžės matmenys – štai į ką pirmiausia reikia atsižvelgti, turint švarų popieriaus lapą ir pradedant projektavimo procesą. „Toyota GR Supra“ atveju šie du dalykai buvo apibrėžti, siekiant suteikti pirmenybę automobilio judrumui ir valdymui.

Pagrindinis skaičiavimas yra santykis tarp ratų bazės ilgio ir kelio. Visuotinai pripažįstama, kad geriausias judrumo ir stabilumo balansas pasiekiamas, kai santykis yra nuo 1,5 iki 1,6. „Auksinio santykio“ 1,55 pasiekimas buvo atskaitos taškas „GR Supra“ vystymo komandai ir tai buvo pagrindinis elementas, į kurį buvo optimizuota visa kita (ašies bazė = 2470 mm; galinė vėžė = 1,589 mm).

Pakaba

Didelis kėbulo tvirtumas leido atlikti tikslesnius ir išsamesnius patikslinimus pakabos geometrijai ir sureguliuoti amortizatorius. Pakaba susideda iš dvigubo šarnyro „MacPherson“ statramsčio priekyje ir penkių traukių sistemos gale.

Priekinės pakabos rėmas ir valdymo svirties tvirtinimo taškai buvo padaryti ypač tvirti, kad būtų tikslios posūkio savybės, o aliuminio naudojimas valdymo svirtims ir pasukamiesiems guoliams sumažina nesvarų automobilio svorį, suteikdamas didesnį judrumą ir efektyvumą. Modelis taip pat turi didelio našumo ratų stebules, turinčias padidintą guolį ir optimizuotą kinematiką.

Galinė pakaba naudos turi taip pat iš lengvo tvirto rėmo bei tvirtinimo, jungiančio jį prie kėbulo konstrukcijos, kas padeda užtikrinti ypač tikslų ratų valdymą. Dėl daugiasvirtės pakabos konstrukcijos galima pasiekti puikų padangos-žemės kontaktą, tokiu būdu pasiekiant tiesioginę vairavimo reakciją, puikų valdymą bei stabilumą.

Adaptyvioji kintama pakaba

Adaptyvioji kintama pakaba (AVS), tiekiama kaip papildomo „Sport“ paketo dalis, kuri padidina našumą, akimirksniu reaguodama į kelio paviršiaus pokyčius, sureguliuoja kiekvieno rato amortizatoriaus jėgą, kad būtų išlaikyta tiesi automobilio stovėsena, ideali vairavimo reakcija ir puikus važiavimo komfortas. Jutikliai nuolat stebi automobilio važiavimo būdą ir kelio sąlygas, atitinkamai kontroliuodami slopinimo jėgą.

Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų AVS režimų – NORMAL ir SPORT – atsižvelgdamas į nuotaiką ar vairavimo sąlygas. Normalus režimas užtikrina aukštą transporto priemonės stabilumo ir važiavimo patogumo pusiausvyrą, leidžiančią sportiškai vairuoti, tačiau neprarandant komforto. SPORT režimas suteikia lygią automobilio poziciją, sumažintą kėbulo pasukimą ir judresnę vairavimo reakciją.

Valdymas

Elektrinio vairo stiprintuvo sistema pritaikyta sportui. Jos charakteristikos automatiškai koreguojamos, atsižvelgiant į automobilio greitį – sumažinamas stabilizavimo kontrolės lygis važiuojant mažesniu greičiu ir palaipsniui užtikrinant didesnę kontrolę ir stabilumą, važiuojant didesniu greičiu. Važiuojant SPORT režimu, padidėja valdymo kontrolė, atsižvelgiant į važiuoklės ir jėgos pokyčius.

Valdymą ir reagavimą palaiko mažo skersmens, odinis, trijų stipinų vairas, kurio forma pritaikyta taip, kad būtų užtikrintas geriausias valdymas įvairiose vairavimo situacijose. Norint sukurti patrauklesnį važiavimą, ant vairo yra sumontuoti pavarų keitimo valdikliai, o patogumui ir minimaliam vairuotojo blaškymui – garso, laisvų rankų telefono valdymo ir kruizo kontrolės įtaisai.

Ratlankiai ir padangos

Standartinis „GR Supra 2.0“ komplektuojamas su 18 colių kaltiniais lengvojo lydinio ratlankiais su ryškia šlifuota apdaila. Norint subalansuoti priekinį ir galinį sukibimą, gale naudojami didesni ratai ir padangos – priekyje yra „Michelin Pilot Sport“ 255/40 ZR18 padangos, gale – 275/40 ZR18.

Stabdžių sistema

Standartinė „GR Supra 2.0“ stabdžių sistema yra lengvos aliuminio konstrukcijos sistema, užtikrinanti stabilų stabdymą ir puikų valdymą. Šią sistemą sudaro paslankūs stūmoklių suportai ir ventiliuojami diskai priekyje ir gale. Standartinėje komplektacijoje yra elektroninis stovėjimo stabdys.

Sportinė stabdžių sistema galima papildomai pasirinkus „Sport“ paketą. Automobilis aprūpintas raudonais aliuminio „Brembo“ suportais, išmargintais „Supra“ logotipu – keturių stūmoklių suportai priekyje ir vieno paslankaus stūmoklio suportas gale. Didesniųjų ventiliuojamų diskų matmenys yra 348 x 36 mm priekyje ir 345 x 24 mm gale.

Stabdžiai turi budėjimo, džiovinimo ir apsaugos nuo susilpnėjimo funkcijas: džiovinimo funkcija veikia stabdžius iš anksto nustatytais intervalais tada, kai automobilio priekinio stiklo valytuvai veikia, susilpnėjimo prevencija automatiškai padidina stabdžių slėgį, kai diskai įkaista.

Standartinėje komplektacijoje taip pat yra ABS, pagalbinė stabdžių sistema, automobilio stabilumo kontrolė, sukibimo kontrolė ir leidimosi nuo įkalnės kontrolė, aktyvi posūkio perjungimo pagalba, kuri sukuria papildomus krypčių judesius atliekant nepriklausomą stabdymą, kad būtų pagerintas judrumas ir trajektorija.

Pasirenkami vairavimo režimai

Vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų važiavimo režimų – NORMAL ir SPORT – norėdamas pritaikyti automobilio reakciją ir našumą, ir kad šis atitiktų sąlygas bei jo asmenines galimybes.

Pasirinkus SPORT režimą, padidėja droselio reakcija, padidėja išmetimo normą ir padidinama vairo reikšmė. Pavarų perjungimai sureguliuoti taip, kad aukšti apsisukimai būtų laikomi šiek tiek ilgiau. Kai yra pritaikoma kintama pakaba, slopinimo jėga padidėja. Pasirenkamas riboto slydimo diferencialas taip pat prisitaiko prie efektyvesnio posūkio, pavyzdžiui, važiuojant žiedu.

Automobilio stabilumo kontrolei yra TRACTION režimas. Tai leidžia šiek tiek praslysti padangoms, net kai stabilumo kontrolės sistema (VSC) aktyvi.

ĮRANGA

Pristatomas rinkai modelis, naujasis 2,0 litro „GR Supra“, siūlomas su „Live“ komplektacija, į kurią įeina 18 colių lengvojo lydinio ratai, keturių 100 W garsiakalbių garso sistema su 8,8 colių jutikliniu ekranu ir sportinės sėdynės, su juodais „Alcantara“ apmušalais.

„Toyota Supra Safety“ bus aprūpinta kliūčių aptikimo ir smūgio prevencijos sistema „Pre-Crash” su automatiniu automobilio stabdymu, pėsčiųjų ir dviratininkų atpažinimo ir perspėjimo sistema, eismo juostos  palaikymo sistema su aktyviu vairo stiprintuvu, kelio ženklų atpažinimo sistema ir intelektualia greičio palaikymo sistema.

Klientai gali remtis siūlomomis specifikacijomis pasirenkant atitinkamą paketą tam, kad automobilis atitiktų jų pageidavimus dėl stiliaus, našumo ir jungiamumo.

Komplektacija „Connect“ turi navigacijos sistemą ir ryšių su naudingomis internetinėmis paslaugomis jungiamumą.

„Premium“ paketas teikia aukštos kokybės komforto ir patogumo funkcijas, įskaitant 12 garsiakalbių „425W JBL“ garso sistemą, projekciją priekiniame lange, belaidžio išmaniojo telefono įkroviklį, juodos odos apmušalus ir elektrines sėdynes su atminties nustatymu. Taip pat jame yra „Connect“ paketo elementų, papildomos saugojimo ir vidaus apšvietimo funkcijos.

„Sport“ paketui pagrindinis dėmesys skiriamas valdymui ir našumui, aprūpinant automobilį adaptyvia kintama pakaba, aktyvaus diferencialo ir sportinių stabdžių sistemomis.

Multimedijos sistema

Standartinė multimedijos sistema, skirta „GR Supra 2.0“, valdoma per centrinį 8,8 colio aukštos raiškos TFT jutiklinį ekraną. Taip pat galima valdyti, naudojant centrinės konsolės valdiklį, kurio paviršiuje yra intuityvus jutiklinės dalies valdiklis. Jis skirtas valdyti pirštų galiukais, todėl vairuotojui nereikia keisti savo padėties prie vairo, kad jį valdytų.

Sistemą sudaro keturių garsiakalbių garso sistema su DAB radijo imtuvu, „Bluetooth“, USB ir belaidžio išmaniojo telefono integracija naudojant „Apple CarPlay“. Klientams, pasirinkusiems „Connect“ paketą, naudą teikia ir navigacija, naudodama 3D žemėlapius, balso atpažinimą ir prieigą prie prijungtų internetinių paslaugų tam, kad būtų naudinga kelionių informacija, pavyzdžiui, apie eismą ir oro sąlygas, stovėjimą ir degalų prieinamumą.

Riboto leidimo „Fuji Speedway“ versija

Pristatomoji naujoji 2,0 litrų „GR Supra“ bus siūloma išskirtinės, riboto leidimo „Fuji Speedway“ versijos. Ši išsiskiria unikalia balto metaliko spalva su kontrastingais 19 colių matiniais lengvojo lydinio ratlankiais ir raudonais šoniniais veidrodėliais. Salone traukia akį anglies pluošto prietaisų skydelio apdaila bei ryškūs raudonos ir juodos spalvos „Alcantara“ apmušalai. Spalvų pasirinkimas išryškina tas, kurios yra oficialios „TOYOTA GAZOO Racing“ spalvos.

 „Fuji Speedway“ versija aprūpinta visomis „Connect“ ir „Sport“ komplektacijų savybėmis.

Šis specialiojo leidimo modelis buvo sukurtas specialiai 2,0 litrų modelio pristatymui ir Europai pagaminta tik 200 jo vienetų.

TOYOTA SUPRA GT4

„GR SUPRA GT4“ priimtinas klientų komandoms 2020 m.

„TOYOTA GAZOO Racing“ pradėjo pardavinėti „GR Supra GT4‘ lenktyninį automobilį klientų komandoms. Iš pradžių šį modelį galima įsigyti Europoje, vėliau, iki 2020 m. pabaigos, jis bus pristatytas Šiaurės Amerikoje ir Japonijoje / Azijoje.

„GR Supra GT4“ yra pagrįstas standartiniuose keliuose važiuojančio „GR Supra 3.0“ modelio ir buvo sukurtas bei pagamintas „Toyota Motorsport GmbH“ (TMG).

3,0 litrų šešių cilindrų eilėje turbo variklis buvo sureguliuotas iki 430 DIN AG * ir suderintas su septynių greičių sportine automatine greičių dėže su pavarų keitimo valdikliais. Automobilyje taip pat naudojamas mechaninis riboto slydimo diferencialas. Našumo elementuose yra „Akrapovič“ išmetimo sistema, o pirmojo užpildymo tepalus tiekia „Ravenol“.

Priekinio buferio aptakas ir galinio buferio aptakas pagaminti iš natūralaus pluošto kompozito, su kuriais bendras automobilio svoris siekia 1350 kg *. Pagal įprastiems keliams pritaikyto automobilio „GR Supra“ specifikaciją, pakaba sudaryta iš „MacPherson“ statramsčių pakabos priekyje ir daugiasvirtės pakabos gale. Reguliuojami KW amortizatoriai naudojami tiek priekyje, tiek gale.

Stabdžių sistema atnaujinta, naudojant specialius „Brembo“ lenktynių suportus – šešių stūmoklių suportai priekyje ir keturių stūmoklių suportai gale, o penkių skylių 11 × 18 colių OZ ratai yra su 305/660 „Pirelli“ padangomis.

Laikantis saugos nuostatų, vairuotojo didelio tvirtumo kabina pritaikyta lengvo plieno korpusui, o FIA standartinė lenktyninė sėdynė – su šešių taškų dirželiais. Interjere sumontuotas anglies pluošto prietaisų skydelis su ekranu ir vairu, sukurtu specialiai „GT4“ varžyboms.

Kontaktinės įmonės, atsakingos už regioninį pardavimą ir klientų aptarnavimą, įskaitant atsargines dalis ir prieigą prie inžinierių, yra: TMG – Europai; TRD JAV – Šiaurės Amerikai; „Toyota“ Pritaikymo ir plėtros departamentas – Japonijai / Azijai. „GR Supra GT4“ kaina yra 175 000 eurų, neįskaitant jokių mokesčių, muitų mokesčių, logistikos ir kitų išlaidų.

* Kaina gali skirtis, atsižvelgiant į veiklos balansą.

2020-03-20