toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ pradeda „Aygo X“ prekybą Lietuvoje

Pirmą kartą mažų automobilių segmente lietuviai galės rinktis tradicine hibridine pavara aprūpintą modelį, kuriuo tapo „Toyota“ pristatytas naujasis kompaktiškas miesto visureigis „Aygo X“. Naujoko kaina prasideda nuo 19 900 eurų, o modelis Lietuvoje pasirodys 2025 m. gruodžio mėn.

Sukurtas ir pagamintas Europoje, „Toyota Aygo X“ yra kompaktiškas ir universalus A segmento SUV modelis, puikiai pritaikytas gyvenimui mieste. Naujasis modelis išsiskiria ekonomišku degalų naudojimu, geru našumu ir mažu anglies dvideginio pėdsaku, užtikrinančiu aplinkai draugiškesnę vairavimo patirtį. „Aygo X“ jau daugelį metų populiarus visoje Europoje, o dabar ir Lietuvos vairuotojai galės mėgautis tradicinės hibridinės technologijos privalumais kompaktiškų automobilių klasėje.

Kompaktiškiausias „Toyota“ hibridas

„Aygo X“ užtikrina dinamišką vairavimo patirtį dėl jame naudojamos tos pačios hibridinės galios technologijos kaip ir „Toyota Yaris“ modelyje. Naujasis automobilis taip pat pasižymi mažiausiomis CO₂ emisijomis savo klasėje – vos 86 g/km (išankstiniai WLTP duomenys, kurie dar gali keistis po galutinio tipo patvirtinimo).

Naujasis „Aygo X“ aprūpintas gausiu saugumo ir vairuotojo pagalbos sistemų paketu. Tarp jų – išmanioji susidūrimo prevencijos sistema, eismo juostos palaikymo asistentas, kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos funkcijos, tokios kaip avarinio sustabdymo sistema ir proaktyvus vairavimo asistentas. Pirmą kartą „Aygo X“ modeliai gaus nuotolinius (over-the-air) „Toyota Safety Sense“ sistemos atnaujinimus, kurie užtikrins maksimalų vairuotojo ir keleivių saugumą.

Nors automobilis kompaktiškas, interjeras išnaudotas maksimaliai efektyviai, o aukštesnė vairuotojo sėdėsena suteikia geresnį matomumą. Automobilyje patogiai įsitaiso keturi keleiviai, o 231 litro bagažo skyriuje užtenka vietos kasdieniams daiktams ir net didesniems kroviniams.

Salonas sukurtas taip, kad užtikrintų komfortišką vairavimą ir aukšto lygio junglumą. Naujas 7 colių skaitmeninis prietaisų ekranas ir klimato valdymo blokas suteikia modernumo pojūtį, o visose versijose standartinėje įrangoje – elektroninis stovėjimo stabdis bei du USB-C įkrovimo lizdai.

Aukštesnės komplektacijos modeliuose galima rasti belaidį išmaniojo telefono įkroviklį, skaitmeninį raktą, elektra sulankstomus šoninius veidrodėlius ir „nanoeX“ oro valymo sistemą, užtikrinančią optimalią oro kokybę salone.

Sportiškasis „Aygo X GR SPORT“

„Aygo X“ galima rinktis ir sportiškesnėje GR SPORT versijoje, kuri išsiskiria įkvepiančia vairavimo dinamika ir unikaliu dizainu.

Įkvėpta „TOYOTA GAZOO Racing“ automobilių sporto komandų, iškovojusių čempionų titulus, GR SPORT versija pasižymi dviejų atspalvių – garstyčių ir juodos – kėbulo dažymu, išraiškingu juodu variklio dangčiu ir išskirtiniais GR SPORT lengvojo lydinio ratlankiais. Salone vyrauja sportiška atmosfera, kurią sustiprina juodi ir pilki akcentai bei GR logotipai.

„Aygo X GR SPORT“ suteikia dar didesnį vairavimo malonumą dėl specialiai sureguliuotos pakabos, kuri pagerina valdymą ir sumažina kėbulo svyravimus.

Mažesnis anglies dvideginio pėdsakas

Naujos kartos vairuotojams vis svarbesnis tampa aplinkosaugos aspektas, o hibridinis „Aygo X“ atitinka šiuos lūkesčius efektyvumu ir atsakinga gamyba.

Modelio kūrimo metu naudotos pažangios medžiagos, o gamybos ir logistikos procesai optimizuoti siekiant sumažinti poveikį aplinkai. Naujojo modelio sėdynėms naudojamos perdirbtos plastiko ir tekstilės medžiagos – įskaitant aukščiausios kokybės „SakuraTouch“ audinį be odos.

„SakuraTouch“ sudėtyje yra daugiau nei 40 proc. augalinės kilmės polivinilchlorido (PVC), pagaminto iš medienos pramonės šalutinių produktų. Taip pat naudojamos vyno pramonės kamščių atliekos ir perdirbtas PET plastikas – taip sukuriama ne tik draugiška aplinkai, bet ir neprarandanti patvarumo medžiaga. Toks inovatyvus derinys leidžia sumažinti CO₂ emisijas gamybos metu iki 95 proc., palyginti su natūralios odos gamyba.

Be to, „Toyota“ gamykla Čekijoje, kur gaminamas „Aygo X“, naudoja tik iš atsinaujinančių šaltinių gaunamą elektros energiją. Išmanesnė detalių ir automobilių logistika taip pat padėjo dar labiau sumažinti bendrą modelio anglies dvideginio pėdsaką.

2025-10-27