toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

AUTOTOJA apdovanota už geriausią „Toyota“ klientų aptarnavimą Lietuvoje

„Ichiban“ – japoniškas žodis, pasiskolintas iš frazės „Okyakusama Ichiban“, kuri reiškia „klientas pirmiausia“. 2006 metais „Toyota Motor Europe“ įsteigė „Ichiban“ klientų aptarnavimo bei paslaugų kokybės apdovanojimus siekdama įvertinti „Toyota“ mažmeninės prekybos atstovus įvairiose pasaulio šalyse. Šiemet 12-tą kartą surengtuose rinkimuose apdovanojimą pirmą kartą pelnė  „Autotoja“.

Kiekvienais metais daugiau nei 2 500 „Toyota“ atstovybių iš visos Europos yra vertinamos remiantis klientų pasitenkinimo apklausos duomenimis. Ji apima ne tik bendro klientų aptarnavimo kriterijus, bet ir visus procesus – nuo kliento pirmojo apsilankymo salone iki sandorio sudarymo, tolesnio automobilio aptarnavimo, techninės priežiūros ir netgi pardavimo kitam vairuotojui.

„Ichiban“ įvertinimas reiškia, kad „Toyota“ atstovybė konkrečioje šalyje geriausiai patenkino klientų poreikius bei užtikrino aukščiausius paslaugų teikimo ir aptarnavimo standartus. Nuolatinis kruopštus darbas tobulinant aptarnavimo kokybę davė rezultatų. „Autotoja“ oficialiai apdovanotas kaip kokybiškiausiai klientus aptarnaujanti „Toyota“ atstovybė Lietuvoje ir viena tarp 46-ių geriausių Europos atstovybių.

Džiugi žinia paskelbta 2018 metų pradžioje, o praėjusią savaitę generalinis direktorius Vytautas Naujalis vyko į „Toyota Motor Europe“ surengtą ceremoniją Jungtinėje Karalystėje, iš kur į Lietuvą ir parvežė apdovanojimą. Ceremonijos renginiuose visos laimėjusios atstovybės dalinosi patirtimi, klientų aptarnavimo subtilybėmis. Apdovanojimas yra pereinamas ir skiriamas vieneriems metams – tiek laiko bus galima naudoti „Ichiban“ ženklą bei džiaugtis, kad 2018 m. „Toyota“ klientai geriausiai aptarnauti Kaune.

„Mums didelis džiaugsmas ir garbė šis įvertinimas. O taip pat ir atsakomybė. Apdovanojimas nesuteikia jokių privilegijų, tačiau mums didžiausia privilegija – geri klientų atsiliepimai. Motyvacija palaikyti aukštą klientų aptarnavimo lygį ir kelti jį ateityje,”, – užtikrintai į ateitį žiūri generalinis direktorius V. Naujalis.