toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Aygo X prologue“ – nauja A segmento vizija

„Aygo“ yra nuolat pripažįstamas dėl drąsaus, išskirtinio dizaino A segmente. Dabar „Toyota“ Europos dizaino būstinė ED² yra pasiryžusi suteikti dar daugiau drąsos ir prieskonių mažų automobilių pirkėjams.

Netoli Nicos įsikūrusi „Toyota“ Europos dizaino studija „ED²“. Didžiąją XXI amžiaus dalį „Toyota“ buvo A segmento lyderė Europoje. Todėl žvelgdama į šio segmento ateitį, „Toyota“ ED² padaliniui iškėlė uždavinį įgyvendinti šio segmento viziją Europos rinkai. Reikalavimas buvo pažvelgti į tai kitu kampu, apibrėžti ir įsivaizduoti, koks A segmentas galėtų būti Europos klientams, tenkinant jų poreikius ir norus. Buvo siekiama įrodyti, kad automobiliai, kurie tradiciškai buvo vadinami „įėjimo tašku“, vis dar gali būti išskirtinio dizaino.

„Aš tikiu, kad su„ Aygo X prologue“ mes pademonstravome, jog mažas automobilis taip pat gali turėti drąsų charakterį.” – teigė Ken Billes, vyriausiojo dizainerio padėjėjas ED².

Rėmėsi stiliaus ikonomis

Nuo pat „Aygo“ pasirodymo 2005 m., labiausiai prieinamas „Toyota“ automobilis žavėjo jaunatviškus, pažangius klientus žaismingumu.

„Linksmumas ir žaismingumas visada buvo „Aygo“ širdis. Dabar jo DNR pridėjome papildomą žiupsnelį prieskonių.“ – komentavo Lance Scott, dizaino direktorius ED².

Patrauklus stilių suvokiančiai auditorijai, gyvas „Aygo“ charakteris ir puiki vairavimo dinamika –  daug naujų Europos pirkėjų atkreipė dėmesį į  „Toyota“. Tačiau unikali „Aygo“ DNR ir išskirtinė pozicija rinkoje priklauso nuo to, ar būsime priekyje konkurentų. Naujieji „Toyota“ klientai labiau nei bet kada reikalauja elegantiškumo, išskirtinumo ir galimybės turėti unikalų produktą. Remdamiesi pirmaujančiu A segmento stiliaus suvokimu, ED² ėmėsi kurti automobilį būtent jiems.

Atsidavusi komanda, turinti aiškią misiją

ED² subūrė specialią komandą, kuri turėjo sutelkti dėmesį į vieningą rezultatą nuo pradžios iki pabaigos. Jie greitai įsitikino, kad yra galimybė pateikti drąsesnį ir tvirtesnį dizainą. Dėl šio įsitikinimo ir buvo sukurtas „Aygo X prologue“. 

Naujas „prieskonis“ A segmentui

„Aygo“ vardas visada simbolizavo asmens laisvę ir mobilumą. Kuriant „Aygo X prologue“,  buvo pridėta papildomo įžūlaus,  išdykusio charakterio. Su juo taip pat smagu, tik dabar jis įgavo dar ir papildomo veržlumo. Stebint modelį iš kiekvieno kampo, jis išreiškia savo požiūrį, perteikdamas stiprią ir dar tvirtesnę poziciją. Kadangi šis modelis – su didesniais ratais, todėl vairuotojas, sėdėdamas aukščiau, gali mėgautis geresniu matomumu.

Galimybė išsiskirti

Ar iš priekio, ar iš galo, ar iš šono – „Aygo X prologue“ išsiskiria žaismingumu. Drąsus, dviejų tonų kėbulas sukuria unikalų grafinį profilį, pritraukiantį dėmesį gatvėje, bei pabrėžia automobilio pasirengimą veikti. Naujoji stogo

linija taip pat padidina dinamiškumo jausmą ir sukuria agresyvesnį sportinį įvaizdį. Priekyje aukštųjų technologijų lempos tęsiasi per visą priekinį gaubtą ir suformuoja į sparną panašią formą. Žemiau sumontuotos didelės grotelės, rūko žibintai, išdėstyti šešiakampio tematika, rodo, kad tai – automobilis, pasirengęs važiuoti. Bet kur.

Praktiškas ir paruoštas rytdienos laisvės nuotaikoms. „Aygo X prologue“ taip pat turi savybes, kurios dar labiau praturtins laisvės pajūtį. Ant galinio buferio sumontuotas dviračio laikiklis, todėl kasdienį pabėgimą visada galima paversti nuotykiu. Šoniniame durelių veidrodėlyje yra kamera, puikiai tinkanti užfiksuoti ir dalintis akimirkomis.

Integruota stogo bagažinė pabrėžia transporto priemonės profilį, taip pat sukuria vizualų ryšį su šešiakampiais galiniais žibintais.

Emocinga spalva

Gyvenime spalvos labai svarbios žmonių emocijoms. Tai galioja ir „Aygo X prologue“. Norint įgyvendinti „aštrumo“ idėją, įkvėpimo semtąsi iš keturių natūralių ingredientų – aitriųjų paprikų, imbiero, vasabi ir juodųjų pipirų. Pikantiškiausia iš visų – aitriosios paprikos spalva “Chilli”. Be to, dviejų tonų naudojimas eksterjere spalvų balansą iškėlė į kitą lygį. „Aygo X prologue“ spalva įgauna dar vieną atspalvį – dažų mišinys buvo papildytas mėlynu metaliku. Dėl sukurto akinančio efekto, spalva visiškai nusipelno jos pavadinimo „Sparkling Chilli Red“.

„Nors aš esu dizaineris, tačiau kartu esu ir klientas. Tad aš padėjau suprojektuoti automobilį „Aygo X prologue“ tokį, kokio norėjau … sau.“,- teigė Momoko Otawara, spalvotų medžiagų ir apdailos dizaineris ED².

Dirbti atskirai ir dar geriau

Sudėtingomis dabartinėmis sąlygomis sukurtas „Aygo X prologue“ buvo puikus ED² greito ir sklandaus dizaino kūrimo proceso išbandymas. Nesvarbu, ar kartu, ar nuotoliniu būdu, ED² dizaino komanda sklandžiai dirbo nuo eskizų piešimo iki skaitmeninių eskizų modeliavimo, virtualios realybės modeliavimo, 3D, ir taip iki pat automobilio sukūrimo. 

Sukurta Europoje, sukurta europiečiams

„Visi nusipelnė šaunaus automobilio. Kai žiūriu į „Aygo X prologue“, tikrai didžiuojuosi galėdamas pasakyti, kad „ED² Team“ sukūrė būtent tai. Džiaugiuosi matydamas, kad tai daro perversmą segmente.“,- teigė Ian Cartabiano, ED² prezidentas.

„Aygo X prologue“ yra drąsus pavyzdys, parodantis, kokį požiūrį gali turėti mažas automobilis. Šiuo modeliu „Toyota“ iš naujo įsivaizduoja, kaip būtų galima pagardinti A segmentą.

2021-03-18