toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Koncepcinis modelis GR SUPRA RACING – legenda sugrįžta!

Ženevos automobilių parodoje pasauliui pirmą kartą pristatomas koncepcinis modelis GR Supra Racing, pavadinimą ir charakterį perėmęs iš didžiausio atgarsio susilaukusios Toyota sportinės legendos Supra. Ši koncepcija byloja, jog Toyota yra nusiteikusi sugrąžinti Supra modelį į rinką. Be to, šis išskirtinių techninių charakteristikų koncepcinis modelis, kurį galima sėkmingai eksploatuoti tiek įprastuose keliuose, tiek lenktynių trasoje, atskleidžia jame slypintį ateities potencialą.

Toyota Supra palikimas

Supra pavadinimas siejamas su ketvirtį šimtmečio karaliavusiais pasaulinės klasės automobiliais, kurių sėkmės receptas buvo išskirtinė galia, dinamika ir valdymas. Iš prigimties sportinis Toyota Supra modelis pelnė nepranokstamo įprastiems keliams skirto ir nenugalimo lenktyninio automobilio reputaciją, dominuodamas aukščiausios klasės Japonijos GT serijos lenktynėse ir pritraukdamas daugybę gerbėjų.

Net praėjus 16 metų nuo Supra gamybos pabaigos, sportinių automobilių aistruoliai jį iki šiol laiko legendiniu modeliu. Neblėstantį Toyota Supra populiarumą lėmė ir jo sėkmingas pasirodymas vairavimo simuliatoriaus kompiuterinių žaidimų serijoje Gran Turismo®, skirtoje tik PlayStation konsolėms, taip pat pagrindinio automobilio vaidmuo pirmojoje pasaulinio masto veiksmo filmo „Greiti ir įsiutę“ (The Fast and the Furious) dalyje.

Prieš sužibant Supra žvaigždei, pirmą kartą jo pavadinimas buvo paminėtas 1978 m. ant didesnės ir galingesnės antrosios kartos Celica versijos.

Po pirmojo A40 serijos Supra modelio pasirodymo gimė dar trys kartos: 1981 m. – A60, 1986 m. – A70 ir 1993 m. – A80 serijos modeliai.

Galiniais ratais varomas GT sportinis automobilis su priekyje montuojamu varikliu buvo gaminamas iki 2002 m. Paskutinės kartos modelis buvo galingiausias Toyota serijinis automobilis.

Prie Supra modelio išgarsėjimo daug prisidėjo ir jo pasiekimai automobilių sporto pasaulyje. Ypač tai pasakytina apie 1993 m. pristatytą ketvirtosios kartos Supra, tapusį All-Japan GT (dabartinio Super GT) čempionato dominuojančia jėga ir iškovojusį keturias pergales GT500 klasėje.

Devintajame dešimtmetyje Toyota Supra taip pat dalyvavo JAV IMSA sportinių automobilių lenktynėse, o dešimtajame dešimtmetyje dukart pasirodė Le Mano trasoje.

GR Supra Racing koncepcija

Kompaktiškam, dvejų durelių koncepciniam GR Supra Racing modeliui būdinga tipiška priekyje montuojamo variklio ir galinių varomųjų ratų konfigūracija, taip pat iš pažangių lengvų medžiagų pagaminta jo konstrukcija.

TOYOTA GAZOO Racing sukurta koncepcija puikiai perteikia „smagaus vairavimo“ idėją. Didelis lenktyninis numeris „90“ ant durelių – istorinė aliuzija į Supra kodinį pavadinimą ir akivaizdi užuomina, jog ši koncepcija skelbia Supra modelio grįžimą pasirodant penktajai jo kartai.

Šios koncepcijos gimimas atspindi automobilių bendrovės įkūrėjo Kiichiro Toyoda įsitikinimą, jog lenktynės leidžia išbandyti automobilių dinamines savybes bei patvarumą ir tiesiogiai pritaikyti įgytą patirtį gaminant dar geresnius automobilius, kartu suteikiant daug malonių akimirkų automobilių sporto gerbėjams.

Toyota Motor Corporation prezidentas Akio Toyoda ir TOYOTA GAZOO Racing visapusiškai palaiko šią idėją, siekdami aukštumų prestižiškiausiuose, automobilių sporto renginiuose, tarp jų Pasaulio ralio čempionate, Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate ir 24 val. trukmės Le Mano lenktynėse. Dalyvaujant šiose ir kitose lenktynėse įvairiose pasaulio šalyse įgyjamos naudingos techninės pamokos. Visa lenktynių trasoje ar ralio etape sukaupta patirtis gali būti panaudota kuriant ne tik naujos kartos Toyota sportinius GR modelius, bet ir kitus automobilius, kuriais važinėja dešimtys milijonų žmonių visame pasaulyje.

Koncepcinis GR Supra Racing modelis pasirodys Polyphony Digital Inc. sukurtame naujame Gran Turismo Sport® vaizdo žaidime, kurį planuojama išleisti 2018 m. balandį.

Dizainas, važiuoklė ir įranga

Lenktyninis koncepcinis modelis išsiskiria išraiškingu kėbulo dizainu su dideliu galiniu sparnu. Daugelis konstrukcinių elementų, tokie kaip platūs priekinis ir galinis buferiai, priekinis ir galinis difuzoriai, šoniniai gaubtai, durelių veidrodėlių korpusas ir galinis sparnas, pagaminti iš tvirtų ir lengvų kompozicinių medžiagų. Iš tokių pačių medžiagų pagamintas ir variklio gaubtas su oro įsiurbimo angomis. Priekinis ir šoniniai langai pagaminti iš plastiko.

Koncepto važiuoklei būdinga priekyje ir gale žemesnė pakaba su originalios įrangos dalimis. Koncepcinis modelis komplektuojamas su BBS lenktyniniais ratlankiais, tvirtinamais veržle centre, ir Michelin lenktyninėmis padangomis. Stabdžių sistemą sudaro Brembo Racing suportai ir diskai. Automobilyje taip pat įrengta lenktyninė išmetamųjų dujų sistema.

Salonas sukoncentruotas į lenktynes. Jame komplektuojamas lenktyninis prietaisų skydelis ir OMP vairuotojo sėdynė su saugos diržais, taip pat OMP greitai atlaisvinamas vairas su lenktynine kolonėle ir pavarų perjungimo svirtelėmis. Durelės padengtos anglies pluoštu, o prietaisų skydelyje puikuojasi lenktyninis ekranas.

Koncepcinis modelis įrengtas laikantis lenktyniniams automobiliams taikomų saugos reikalavimų: visas apsauginis karkasas ir gesintuvai, degalų ir stabdžių vamzdeliai, pedalų blokas, akumuliatorius ir laidų pynės atitinka lenktynių standartus.

2018-03-07