toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Naujasis Toyota C-HR tapo K. Kruopienytės kolekcijos modeliu


© Vytauto Pilkausko nuotr.

 

Nors daugelis lietuvių mieliau renkasi neutralias automobilių spalvas, žinoma mados kūrėja K. Kruopienytė pristatė šį tą maištingo ir unikalaus – drąsių spalvų derinio suknelę iš naujausios kolekcijos dizainerė perkėlė ant automobilio.


Ieškos ekspresyvaus ir drąsaus pirkėjo

K. Kruopienytės suknelės interpretaciją ant automobilio pirmieji apžiūrėjo kauniečiai, lankęsi „AUTOTOJA“ organizuotoje hibridinių automobilių dienoje. Automobilis specialia plėvele buvo išpuoštas pagal dizainerės sukurtą eskizą – neįprastą raudonų langelių bei žydros spalvų derinį. Nors automobilio ryškumas, neutralių spalvų šalininkams nesukėlė sentimentų, dizainerės „aprengtas“  hibridinis „Toyota C-HR“ automobilis patraukė visų dėmesį.

Dizainą automobiliui sukūrusi K. Kruopienytė atskleidė, kad automobilio raštą padiktavo suknelė iš paskutiniosios pavasario-vasaros 2017 kolekcijos. „Ši suknelė labiausiai atspindi mano kūrybos filosofiją, kurioje naujausios audinių technologijos susilieja su klasikiniu siuvimo metodu, autentišku dekoravimo būdu. Mano kuriami drabužiai ir aksesuarai yra skirti progresyvioms, šiek tiek maištingoms miesto asmenybėms. Manau, kad šio automobilio dizainas taip pat atspindi tokį įvaizdį,“ – apie atrastus sąlyčio taškus su automobiliais ir mados dizainu pasakoja K. Kruopienytė.

Renginio organizatoriai neabejoja, jog ateityje dizainerių ir automobilių tandemas gali būti labai populiari paslauga. „Žinojome, kad K. Kruopienytės darbai yra drąsūs ir praktiški, tad mada gali būti visur, o automobilis derėti su vairuotojo stiliumi. Žinoma, raudona spalva – tai savimi pasitikinčio, ekspresyvaus vairuotojo spalva, tačiau pastebima tendencija, jog vairuotojai vis dažniau renkasi ryškius ir išsiskiriančius derinius,“ – sako „AUTOTOJA“ generalinis direktorius Vytautas Naujalis, atviraujantis, kad jei bus norinčių, automobilį parduos su dizainerės kurtu įvaizdžiu.

Kolekcija artima hibridams

Patogius ir universalius drabužius kurianti dizainerė teigia, kad jos vystomo ženklo filosofija artima hibridinio automobilio koncepsijai. „Jei tai suknelė, tai ji turi būti ne vienam kartui pasipuošti, o tinkanti ir kelioms progoms. Jausdama, kad tiek man, tiek mano klientėms darosi svarbiau turėti daugiafunkcinius, unikalius, lengviau derinamus ir patogius drabužius, siekiu sukurti viso to sintezę. Taip pat ieškodama naujų kirpimų, proporcijų, spalvinių derinių, įdomių detalių stengiuosi, kad tie drabužiai ilgai būtų neišeinantys iš mados,“ – pasakoja dizainerė.

Architektūrines konstrukcijas ir romantišką grubumą derinančios K. Kruopienytės braižą ant automobilio perkelti nebuvo sudėtinga, mat naujasis visureigis, kurį papuošė dizainerė, išsiskiria unikaliomis deimanto formomis. „Jaučiamas hibridinių automobilių populiarumo augimas. Hibridas – tai miesto automobilis, kuris pasižymi ekologija ir ekonomija, o nuo šiol jis įgauna ir dar vieną “privalumą” – jį vairuoti tampa ne tik naudinga, bet ir madinga,“ – sako V. Naujalis.

© A.Bulotos nuotr.