toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Naujasis „Toyota Yaris“ – sukurtas miesto gyvenimui

Naujasis „Toyota Yaris“ buvo sukurtas siekiant patenkinti didėjančius kasdienio miesto gyvenimo iššūkius. Naujasis modelis pristatomas pirmą kartą panaudojus naują GA-B platformą ir pirmą kartą panaudojus naująją TNGA 3 cilindrų 4-osios kartos hibridinę sistemą. Šį požiūrį papildo aktyvių ir pasyvių sistemų patobulinimai tam, kad būtų sukurtas saugiausias pasaulyje kompaktiškas automobilis.

 

Šiandien kompaktiškų automobilių klientai yra vieni iš reikliausių Europoje ir jie paprastai gyvena savo užimtą gyvenimą perpildytoje miesto aplinkoje, kuri jiems kelia vis didėjančius iššūkius.

Jie tikisi, kad jų automobilis suteiks stiliaus ir praktiškumo. Jie nori, kad jį būtų lengva priparkuoti, kad būtų manevringas mieste ir būtų patogus ilgesnėse kelionėse. Jie tikisi aukščiausio lygio saugos ir kuo mažesnių einamųjų išlaidų. Be to, jie labiau nei bet kada anksčiau žino aplinką ir ieško atitinkamų sprendimų, kurie atitiktų jų dienos grafiką ir aplinką. Ir, žinoma, jie taip pat nori, kad visa tai būtų už prieinamą kainą.

Siekdamas atsakyti į šiuos vis didėjančius reikalavimus, naujasis „Yaris“ pirmą kartą pristato „Toyota“ naujos globaliosios architektūros (TNGA) filosofiją į kompaktiškų automobilių segmentą.

GA-B platforma įgalina stilingą dizainą ir protingą sutalpinimą

Naujojo „Yaris“ eksterjero koncepcija apibūdinama kaip „koncentruotas ir judrus“ – visada pasiruošęs judėti ir mėgautis.

Jo „sutrumpinti“ matmenys išskiria jį iš rinkos segmento, kuriame nauji automobiliai paprastai išauga po kiekvienos naujos kartos. Vietoj to, „Toyota“ sutrumpino „Yaris“ ilgį 5 mm, tačiau tuo pačiu padidino ratų bazę 50 mm, užtikrinant automobilio judrumą ir manevringumą važiuojant mieste ir parkuojantis, išlaikant vidinę erdvę ir taip pat užtikrinant patogų interjerą –  t.y. „didelis – mažas“ šio modelio charakterio esmė.

„GA-B“ platforma leido sumažinti 40 mm bendrą aukštį, tačiau aukštis nebuvo pažeistas, nes vairuotojas ir keleiviai sėdi žemiau. Sumažėjęs variklio gaubto aukštis padidina vairuotojo matomumą priekyje. Pridėjus 50 mm automobilio pločiui, susidaro daugiau vietos priekyje ir gale, tuo tarpu platesnė priekinė ir galinė pakaba sukuria žemesnę ir platesnę naujojo „Yaris“ išvaizdą.

Išorinis stilius sustiprina sukoncentruotų proporcijų poveikį su automobilio šone esančiomis ryškaus charakterio linijomis, kurios sukuria judėjimo pirmyn jausmą. Galingi priekiniai ir užpakaliniai sparnai suteikia tvirtą, darnų vaizdą ir kartu su iškaltomis durų plokštėmis sukuria judrumo jausmą ir automobilio „paruoštas važiuoti“ charakterį.

Priekio dizainui pagrindinis dėmesys skiriamas didelėms grotelėms ir centrinei „Toyota“ emblemai. Padidindami variklio dangčio ilgį, dizaineriai sukūrė dinamišką išvaizdą. Nauji žibintai pasižymi LED technologija ir juose yra posūkio rodikliai, kurie keičiasi su dienos žibintais.

Priekiniai žibintai tęsiasi priekinių ratų link ir pasižymi stipria stiliaus ypatybe, kuri taip pat sumažina suvokiamą priekio išsikišimą.

Interjero dizainas grindžiamas principu „mažiau yra daugiau“, sukurdamas atvirą ir erdvią erdvę vairuotojui ir priekiniam keleiviui. Aukštos kokybės medžiagas sudaro novatoriška durų apdaila iš veltinio ir pirmą kartą „Yaris“ modelyje švelnus jutiklinis prietaisų skydelis suteikia jaukesnę salono atmosferą.

Jutiklinė kokybė buvo pagrindinis dėmesys kalbant apie lietimą, veikimą ir garsą, spalvas, apšvietimą, formas, raštus, grafiką ir bendrą išvaizdą.

Kabinos dizainas buvo sukurtas plėtojant koncepciją „rankos ant vairo, akys kelyje“. Informacija vairuotojui pateikiama aiškiai ir tiesiogiai iš trijų tarpusavyje susijusių šaltinių: centrinio „Toyota Touch“ ekrano, TFT daugialypės informacijos ekrano prietaisų skydelyje ir 10 colių spalvoto projekcinio ekrano. Didesnio dydžio projekcinis ekranas padeda vairuotojui sutelkti dėmesį į vairavimą, kuo mažiau atitraukiant dėmesį. Jis ant priekinio stiklo vairuotojo matymo lauke projektuoja pagrindinius vairavimo duomenis ir įspėjimus, tokius kaip navigacijos sufleravimai ir greičio apribojimai.

Naujasis „Yaris“ gali būti komplektuojamas su kitomis aukštųjų technologijų patogumo funkcijomis, tokiomis kaip belaidis įkroviklis, kuris yra pakankamai didelis, kad tilptų naujausios kartos išmanieji telefonai, šildomas vairas ir specialus aplinkos salono apšvietimas aplink vairuotojo kabiną, ergonomiška

konstrukcija leidžia valdiklius intuityviai rasti ir naudoti, o pats prietaisų skydelis buvo padarytas plonesnis ir nukeistas žemiau, su platesne ir aukštesne centrine konsole. Vairuotojo prietaisų dėtuvėje yra dveji skaitmeniniai matuokliai, apimantys TFT daugialypės informacijos ekraną. Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas – vairo dydis buvo sumažintas, siekiant geresnio matomumo, palaikant koncepciją „akys kelyje, rankos ant vairo“.

GA-B platforma suprojektuota pasiekti vairavimo malonumą

„Toyota“ vystoma TNGA pagrindu sukurta platforma leido žengti žingsnį į naujų modelių serijos važiavimą, valdymą ir stilių. Pirmoji, vidutinio dydžio automobilių platforma „GA-C“, yra pagrindas naujausios kartos „Prius“, „C-HR“ ir naujai išleistos „Corolla“ vairavimo charakterio ir patrauklumo pagrindas. Panašiai TNGA filosofija parodė savo pritaikomumą didesniems sedanams ir visureigiams, o GA-K platforma pagrindė naująjį „Camry“ ir naująjį „RAV4“.

Dabar, su naujuoju „Yaris“, „Toyota“ naudoja TNGA galią, kad pirmą kartą padidintų savo kompaktiškų automobilių charakteristikas. Naujoji „GA-B“ platforma yra pagrindinė naujojo „Yaris“ vairavimo malonumo dalis, suteikianti užtikrintą ir natūralų pojūtį. Automobilio stabilumas įkvepia pasitikėti savimi, o jo reakcija į vairuotojo duomenis yra natūrali ir tiksli, todėl padidėja vikrumo jausmas.

Automobilio kompaktiškų, žemų ir plačių automobilio matmenų derinys, GA-B platformos dinaminės savybės ir ketvirtosios kartos hibridinės jėgos pavaros savybės sukuria patrauklų ir judrų charakterį, kuris yra pagrindinė naujojo „Yaris“ emocinio patrauklumo dalis. Aplink miestą jis pateikia patrauklų ir aiškų atsakymą. Tuo pat metu našumas ir valdymas suteikia sklandų ir atpalaiduojantį vairavimą, kuris yra patogus ir pageidautinas važiuojant ilgesnėmis kelionėmis greitkeliais ar važiuojant atviru keliu.

Kaip ir kituose modeliuose, turinčiuose TNGA, vairuotojo valdymo jausmą ir ryšį su automobiliu sustiprina jų padėtis prie vairo. „GA-B“ platforma leidžia vairuotojo sėdynę nustatyti žemiau ir toliau (+60 mm, palyginti su dabartiniu „Yaris“) link automobilio centro, ir tai padeda sumažinti transporto priemonės sunkio centrą. Tai taip pat sukuria patrauklesnę vairavimo padėtį su patobulinta ergonomika ir didesniu reguliavimu. Vairas nustatomas arčiau vairuotojo, pakreipimo kampą padidinant šešiais laipsniais.

Kaip ir visuose TNGA modeliuose, svorio centras naujajame „Yaris“ yra žemas, faktiškai apie 15 mm žemesnis nei dabartiniame modelyje, todėl automobiliui suteikiamos geresnės inercijos savybės. Važiuoklė taip pat turi geresnį svorio balansą tiek priekyje, tiek gale, tiek kairėje / dešinėje, dėl to sumažėja kėbulo pasisukimas ir pagerėja stabdžių stabilumas bei stabdymo atstumai, o pagerintas kėbulo sukimo tvirtumas padidina automobilio judrumą ir stabilumą.

GA-B platforma leido ženkliai padidinti kėbulo tvirtumą, kuris padidina transporto priemonės stabilumą ir važiavimo komfortą kartu su mažesniu triukšmo ir vibracijos lygiu.

Naujojo 1.5 Hybrid dinaminė jėga: labiau reaguojantis ir efektyvesnis

 „Toyota“ pripažinta lyderystė savaime įsikaunančių hibridų technologijose yra paremta daugiau nei 20 metų patirtimi. Turėdami milijardus kilometrų vairavimo patirties visame pasaulyje, „Toyota“ hibridai taip pat įrodė savo išskirtinę kokybę, patvarumą ir patikimumą. Manoma, kad hibridinės „Toyota“ transporto priemonės kiekvieną dieną visame pasaulyje nuvažiuoja daugiau nei 500 milijonų kilometrų.

Nuo pirmojo „Prius“ pristatymo 1997 metais, „Toyota Motor Corporation“ visame pasaulyje pardavė daugiau nei 14 milijonų hibridinių transporto priemonių, įskaitant 2,5 milijono Europoje, nuolat tobulindama technologiją ir pristatydama naujus modelius įvairiuose rinkos segmentuose. „Yaris Hybrid“, pirmasis pasaulyje hibridinis B segmento modelis, buvo pristatytas 2012 metais, ir kai Europoje buvo parduota daugiau nei 500 000, tai tapo svarbiausiu produktu, padedančiu geriau informuoti visuomenę ir suvokti „Toyota“ hibridinės technologijos pranašumus.

4-osios kartos hibridinė sistema buvo išbandyta įvairiuose Europos miestuose, tokiuose kaip Roma, Paryžius ir Darmštatas. Rezultatai rodo, kad beveik 80% laiko, kai automobilis naudojamas mieste, jis važiuoja kaip nulinės emisijos automobilis.

Šie puikūs rezultatai įmanomi dėl „Toyota Hybrid System“ architektūros, iš esmės aprūpinant elektromobilio elementais su didelės galios varikliais ir aukštos įtampos komponentais bei tuo pačiu labai efektyviu varikliu, sekančiu Atkinsono ciklą.

Naujoji ketvirtos kartos „Toyota“ hibridinė technologija debiutavo pagrindinėje naujojo „Yaris“ jėgos pavaroje. Ši 1,5 hibridinės dinaminės jėgos sistema yra tiesiogiai gauta iš didesnių, 2,0 ir 2,5 litro sistemų, kurios buvo pristatytos naujuose „Corolla“, „RAV4“ ir „Camry“ modeliuose, ir buvo sukurtos atliekant tokį patį komponentų dydžio ir svorio tikrinimo lygį, siekiant vis geresnio kuro ir išmetamųjų teršalų efektyvumo.

Hibridinėje sistemoje yra naujas 1,5 „Dynamic Force“ trijų cilindrų „Atkinson“ ciklo benzininis variklis. Kaip ir jo keturių cilindrų 2,0 ir 2,5 kolegos, jam naudingos išsamios priemonės, skirtos sumažinti vidinę trintį ir mechaninius nuostolius bei optimizuoti degimo efektyvumą. Tiesą sakant, variklis turi greičiausią pasaulyje degimo greitį, palaikydamas didelį sukimo momentą esant mažam variklio apsisukimų dažniui ir degalų efektyvumui. Taip pat įmontuotas balansavimo modulis, kuris padeda sumažinti variklio triukšmą ir vibraciją.

Dėl to jis pasiekia 40 % šiluminį efektyvumą, didesnį nei įprasti dyzeliniai varikliai, ir tai padeda užtikrinti daugiau nei 20 % pagerintą „Yaris“ degalų ekonomiją ir išmetamo CO2 kiekį. Tuo pačiu metu sistemos galia padidinta 15 %, o energijos tiekimas patobulintas, kad jaustumėtės užtikrintai ir natūraliai.

Transmisija buvo visiškai pertvarkyta, priėmus naują dvigubos ašies struktūrą, kuri ją padaro kompaktiškesnę (9 %). Rezultatas – mažo nuostolio mažesnių matmenų pavarų dėžė, kuri pagerina našumą ir lengvai įmontuojama naujojoje „Yaris“ GA-B platformoje.

Sistema taip pat turi naują ličio jonų hibridinę bateriją, kurios našumas padidėjęs, ir tai leidžia greitesnę automobilio akseleraciją. Tai ne tik galingesnė, bet ir 27 % lengvesnė nei nikelio-metalo hidrido baterija, kurią ji pakeičia.

Pasirinktose rinkose naująjį „Yaris“ taip pat bus galima įsigyti su 1,5 ir 1,0 litro trijų cilindrų benzininiais varikliais.

Naujas pažangių vairuotojų pagalbos sistemų lygis kompaktiniuose automobiliuose

Naujasis „Yaris“ sukurtas tapti saugiausiu pasaulyje kompaktišku automobiliu ir užtikrins didžiausią segmento saugos efektyvumą, pasižymėdamas reikšminga pažanga tiek aktyviose, tiek pasyviose saugos sistemose.

Naujų pažangių technologijų diegimas nusako, kad naujasis „Yaris“ yra pasirengęs maksimaliai saugoti mūsų klientus keliuose kasdien.

Pažangiąją vairuotojo pagalbos sistemą sudaro išmanioji adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (iACC) ir eismo juostos stebėjimo sistema (LTA), kurios randamos ir neseniai pristatytuose „Toyota Corolla“ modeliuose. Visos šios savybės kaip standartinė įranga yra kiekviename naujajame „Yaris“.

Tam, kad būtų patobulintos vairuotojo pagalbinės sistemos, naujasis „Yaris“ buvo sukurtas taip, kad būtų užtikrinta geriausia keleivių apsauga pagal būsimus griežtesnius 2020 m. standartus. Pavyzdžiui, siekiant geriau apsaugoti keleivius šoninio smūgio atveju, naujasis „Yaris“ bus pirmasis kompaktiškas automobilis, turintis centrinę oro pagalvę.

„Yaris“ – europinės sėkmės istorija, sukurta inovacijų

„Yaris“ – europinės „Toyota“ sėkmės istorijos pagrindas, modelis, kuris nuolatos mėgaujasi nuolatiniu populiarumu ir turi nepriekaištingą reputaciją dėl nuolatinių naujovių.

Originalusis „Yaris“ turėjo tiesioginį poveikį – pelnė ir 2000 metų „Europos metų automobilio“ apdovanojimą, ir „Metų variklio“ apdovanojimą už pažangiausias savo 1,0 litro benzininio variklio charakteristikas. Pirmoji „Toyota“, sukurta specialiai Europai, taip pat gaminama Europoje, gamykloje, esančioje Valensiennes, Prancūzijoje, nuo 2001 m.

Antrosios kartos „Yaris“ 2005 m. Išsiskyrė tuo, kad buvo pirmasis automobilis B segmente, pasiekęs aukščiausią penkių žvaigždučių saugos įvertinimą nepriklausomoje „Euro NCAP“ bandymų programoje, ir buvo pirmasis automobilis savo klasėje, kuriame įmontuota vairuotojo kelio oro pagalvė.

2012 m. trečiosios kartos „Yaris“ tapo pirmuoju modeliu savo segmente, kuriame buvo įmontuota savaime įkraunama visiškai hibridinė jėgos pavara, nustatanti naujus degalų taupymo ir išmetamųjų teršalų rodiklius.

2017 m. „Toyota“ vėl pateko į pasaulio ralio čempionatą kartu su „Yaris WRC“, kuris įkvėpė į rezultatus orientuoto Yaris GRMN kelių automobilio atsiradimą. Remiantis „TOYOTA GAZOO Racing“ konkurencijos sėkme, šis riboto leidimo „Yaris“ – pirmasis pasaulinis GRMN modelis – buvo akimirksniu išparduotas.

Ši naujovių istorija padėjo „Yaris“ augti iš kartos į kartą – Europoje parduota daugiau nei 4 mln., įskaitant daugiau nei 500 000 hibridų.

Naujajame ketvirtosios kartos „Yaris“ debiutuoja „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) GA-B platforma, kuri bus naudojama naujos kartos mažiesiems „Toyota“ modeliams ir jų dariniams. Tai yra pagrindas pagerintoms dinaminėms savybėms, patobulintam važiavimui, valdymui ir saugai bei akį traukiančiam dizainui.

Naujoji 1,5l hibridinės dinaminės jėgos sistema teikia dar daugiau naudos – ketvirtos kartos „Toyota“ pasaulyje pirmaujanti savaiminio įkrovimo hibridinė technologija suderina dar geresnį degalų efektyvumą ir mažą išmetamųjų teršalų kiekį su didesniu vairavimo atlygiu, kalbant apie jėgą ir reagavimą.

2020-02-12