toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Naujasis „Toyota Yaris”

Visiškai naujas ketvirtos kartos „Yaris“ yra automobilis, kuris patenkina miesto gyvenimo reikalavimus: sukurtas vikriai manevruoti judriose ir uždarose miesto gatvėse, pasižymi kompaktiškomis proporcijomis ir mažu posūkio kampu, bet užtikrina erdvų, patogų ir aukštos kokybės interjerą su įranga, atitinkančia visus šiandieninius klientų ryšio prioritetus ir sklandžia informacijos prieiga.

Pagrindinis aspektas, dėl ko „Toyota“ pavyko patenkinti savo naujojo „Yaris“ siekius – tai pirmą kartą „Toyota New Global Architecture“ (TNGA) filosofijos pritaikymas mažam automobiliui, pristatantis modulinę GA-B platformą, kuri bus taikoma naujų modelių serijoms. GA-B platforma yra pagrindinė naujojo „Yaris“ dinaminio našumo savybė, suteikianti žemesnį svorio centrą ir daug didesnį kėbulo tvirtumą. Tai taip pat leido dizaineriams sukurti ryškesnį ir galingesnį automobilio dizainą, su patraukliu ir individualiu identitetu.

Naujajame modelyje naudojama naujausia ketvirtos kartos „Toyota“ hibridinė elektrinė jėgos pavara, suteikianti automobiliui geresnę degalų ekonomiją, mažesnį išmetamųjų teršalų kiekį ir žymiai padidėjusias galimybes dirbti vien tik elektros energija, važiuojant didesniu greičiu ir ilgesniais atstumais.

Tiesą sakant, kelionėse mieste naujasis „Yaris“ didelę laiko dalį gali važiuoti į orą neišmesdamas jokių teršalų,  lygiai taip, kaip ir elektromobiliai, tačiau nereikia jaudintis dėl įkrovimo.

Stiprindamas savo, kaip segmento lyderio, reputaciją saugos srityje, „Toyota Yaris“ vėl iškelia aukštesnę standarto kartelę. Tiesa, kad „Toyota“ yra įsipareigojusi demokratizuoti saugumą, dėl to naudingas didesnis standartinių „Toyota Safety Sense“ aktyviųjų sistemų asortimentas, įskaitant pažangias vairuotojo pagalbos sistemas (ADAS).

„Pre-collision“ sistemos funkcionalumas buvo patobulintas taip, kad sistema galėtų aptikti pėsčiuosius dieną ir naktį, o dviratininkus dienos metu. Naujasis „Yaris“ pirmą kartą segmente siūlo „Intersection Turn Assistance” pagalbinę sistemą, kuri atpažintų susidūrimo su artėjančiais eismo dalyviais ir pėsčiaisiais riziką sukant sankryžoje. Naujasis „Yaris“ – tai pirmoji „Toyota“, aprūpinta centrinėmis oro saugos pagalvėmis, kurios  šoninio smūgio metu padeda išvengti vairuotojo ir keleivio atsitrenkimo.

Atsižvelgiant į visas šias nuostatas ir pranašumu dėl GA-B platformos žymiai padidėjusio kėbulo tvirtumo, „Toyota“ siekia, kad naujasis „Yaris“ būtų saugiausias pasaulyje mažas automobilis.

Produkto kūrimas

Yasunori Suezawa, vyriausiasis naujojo „Yaris“ inžinierius, turi aiškią viziją, ką automobilis turi pristatyti radikalių automobilių pramonės pokyčių metu. Jis teigė: „Mes pergalvojome vertybes, kurių reikia kompaktiškam automobiliui pereinant į kitą lygį. Svarbiausios yra degalų taupymas, saugumas, erdvumas, patogumas ir našumas. Tačiau mes taip pat turime kiekvienam klientui suteikti malonų vairavimą – kokybę, kurią išreiškiame naujajame „Yaris“ šūkyje „Visada pasiruošęs“. “

Vystymo programa subūrė kvalifikuotus „Toyota“ planavimo, projektavimo, gamybos inžinerijos ir gamybos padalinių žmones į grupę, kuri viduje buvo vadinama „The Compact Car Company“. Jos tikslas buvo kurti vis geresnius automobilius ir įdomesnį naująjį „Yaris“ – tai misija, paremta naujosios GA-B platformos ir ketvirtosios kartos hibridinės elektrinės jėgos pavaros teikiamomis galimybėmis.

„Yaris“ ir Europos rinka

Per 20 metų „Yaris“ tapo svarbiausiu „Toyota“ modeliu Europoje, nuolat didinant pardavimų apimtį ir rinkos dalį. 2019 m. jo pardavimai sudarė apie 224 000 automobilių ir užėmė 7,6% B segmento rinkos, todėl tapo geriausiai parduodamas „Toyota“ modelis regione ir sudarė daugiau nei 22% naujų automobilių pardavimų.

„Toyota“ prognozuoja, kad per ateinančius kelerius metus B segmentas išliks tvirta Europos rinkos dalimi ir kad „Yaris“ ir toliau bus vienas pagrindinių modelių, reaguojantis į rinkos reikalavimus automobiliams, t.y. geresnė degalų ekonomija, o išmetamųjų teršalų kiekis mažesnis, ir taip siekiant įvykdyti vis griežtesnius aplinkos apsaugos reikalavimus.

Naujasis „Yaris“ taip pat reaguoja į besikeičiančius Europos mažų automobilių pirkėjų prioritetus, o racionalūs klausimai, tokie kaip kaina, praktiškumas, saugumas ir kokybė, yra sujungiami į labiau emocinius aspektus, tokius kaip stilius, sportiškumas, jaunatviškas įvaizdis ir vairavimo malonumas.

DIZAINAS

Eksterjeras

Naujasis „Yaris“ grįžta prie „didelis mažas“ koncepcijos, įkvėpusios pirmosios kartos modelį, tačiau iš naujo interpretuojant sutrumpintą ir judrią išvaizdą, išreiškiančią jausmą, jog automobilis pilnas energijos ir dinamiškumo bei visada pasiruošęs važiuoti.

Vyriausiasis inžinierius Yasunori Suezawa paaiškino: „Norėjau, kad stilius užfiksuotų sportininko poziciją ant starto blokų. Tai galima pamatyti galiniuose sparnuose ir naujose platesnėse, žemesnėse ir kompaktiškesnėse automobilio proporcijose, kurios suteikia koncentruotos galios įspūdį.“

Nors daugelis B segmento modelių pamažu didėjo, naujasis „Yaris“ yra trumpesnis nei dabartinis modelis. Nors bendras ilgis sumažėjo iki mažiau nei keturių metrų, ašies bazė buvo prailginta 50 mm, suteikiant papildomos vietos salone.

Dėl GA-B platformos bendrasis aukštis sumažėjo 40 mm, automobilio plotis padidėjo 50 mm, o  vėžė 57 mm, ir visa tai sustiprino žemą, plačią ir galingą automobilio padėtį. Taip pat sumažinti priekio ir galo išsikišimai: 10 mm nuo priekio (800 mm) ir 45 mm nuo galo (580 mm), taip dar labiau pabrėžiant bendrus kompaktiškus matmenis, kurių dėka su apsisukimo spinduliu tapo lyderis savo klasėje, ir yra idealus manevruoti miesto gatvėse ir automobilių stovėjimo vietose.

Naujoji platforma dizaineriams taip pat suteikė daugiau laisvės kurti akį traukiantį, efektingą dizainą ir pabrėžti „Toyota“ individualų dizaino identitetą, palyginti su rinkos konkurentais. Sutrumpintą įvaizdį sustiprina ryškios  linijos žemyn automobilio šonuose, sukeliančios judėjimo pirmyn jausmą. Masyvūs priekiniai ir galiniai sparnai suteikia bendrą tvarkingą, darnų vaizdą, ir kartu su išraiškingomis kantuotomis durelėmis automobilis įgyja judrumo ir „visada pasiruošęs“ charakterį.

Priekio dizainas yra sutelktas į dideles groteles ir centrinę „Toyota“ emblemą. Dizaineriai padidino dinamišką vaizdą patraukdami statramstį atgal, kas pagerino vairuotojo matomumą priekyje, ir pailgino variklio dangtį. Naujuose žibintuose įdiegta LED technologija ir juose yra integruoti posūkio rodikliai, kurie keičiasi su dienos žibintais.

Lengvojo lydinio ratlankiai gali būti 15, 16 ir 17 colių, atsižvelgiant į jėgos pavarą ir modelio komplektaciją. 

Interjeras ir daiktų laikymas

Interjeras atspindi bendrą „mažiau yra daugiau“ koncepciją. Tai yra aiškiai suprojektuota erdvė, pasižyminti tvirta, didele sensorine kokybe ir sukuria erdvaus, didesnės  klasės automobilio pojūtį.

Vairuotojo kabinos koncepciją galima pavadinti „akys žiūri į kelią, rankos ant vairo“, kurioje ekranų ir valdiklių išdėstymas suprojektuotas taip, kad būtų užtikrintas vairuotojo sutelktas dėmesys į kelią ir šis būtų informuotas apie pagrindinius automobilio duomenis kuo mažiau atitraukiant dėmesį bei būtų užtikrintas puikus matomumas.

„Norėdami tai pasiekti, dirbome prie dviejų pagrindinių elementų“, – sakė vyriausiasis inžinierius Suezawa. „Visų pirma, padidinome matomumą, nuleisdami prietaisų skydelį žemyn ir patraukdami statramstį atgal. Priekinės sėdynės taip pat buvo patrauktos labiau į šoną, taigi tarp vairuotojo ir keleivio atsirado daugiau vietos. Antra, mes norėjome leisti vairuotojui įsitraukti į informacijos srautą minimaliai nukreipiant akis, todėl įrengtas didelis spalvotas 10 colių projekcinis ekranas.“

Kompaktiškas, bet erdvus

Naujoji GA-B platforma leido sumažinti bendrą automobilio ilgį, todėl jis tapo kompaktiškiausiu savo klasės modeliu, tačiau padidėjo jo ratų bazė. Tai buvo esminis dalykas planuojant interjerą, kuris užtikrintų erdvę ir patogumą visiems esantiems automobilyje.

Naujasis „Yaris“ turi daugiau vietos (papildomi 20 mm) tarp vairuotojo ir priekinio keleivio bei suprojektuota platesnė priekinė konsolė.

Bagažinės gylis yra 700 mm, kurios talpa – 286 litrai.

Vairuotojo padėtis

Geresnį vairuotojo valdymą ir ryšį su automobiliu sustiprina jo padėtis prie vairo. Naujajame „Yaris“ buvo padaryti trys esminiai pakeitimai, siekiant sukurti patrauklesnę ir patogesnę vairavimo padėtį bei išlaikyti smagaus automobilio pojūtį.

Sėdynė buvo perkelta 60 mm atgal (tai taip pat prisideda prie geresnio automobilio svorio balanso); klubų padėties taškas buvo nuleistas 21 mm, kad būtų suteikta dinamiškesnė vairavimo padėtis ir būtų užtikrinta puiki automobilio erdvė mažesniame automobilio aukštyje; vairas buvo pakreiptas vertikaliai šešiais laipsniais aukščiau.

Vairas buvo padarytas mažesnis ir sportiškesnis, jame yra nauji pagalbiniai mygtukai, turintys geresnę liečiamąją kokybę. Tai leidžia instinktyviai naudotis net nežiūrint į juos.

Vairuotojo blaškymasis taip pat sumažintas „žiūroniniu“ matuoklių išdėstymu ir daugiafunkciniu TFT ekranu prietaisų dėtuvėje; aštuonių colių centrinis jutiklinis ekranas suprojektuotas padėtimi „po ranka“, pasižymintis ryškia, aukšta skiriamosios gebos grafika.

JĖGOS PAVAROS

Ketvirtos kartos hibridinė sistema

Naujasis „Yaris“ naudoja naujausią, ketvirtosios kartos „Toyota“ hibridinę technologiją ir pristato naujus komponentus, kurie sukurti kompaktiškesni, lengvesni ir našesni. Naujasis modelis taip pat aprūpintas pirmuoju TNGA varikliu.

Inžinierių komanda pagrindinį dėmesį skyrė ne tik efektyvesnės sistemos pristatymui, bet ir tam, kad automobilį būtų maloniau vairuoti, derinant ir kalibruojant jį pagal Europos kelius.

Gauti duomenys rodo pasiekimus: bendras efektyvumas padidėjo 20%, galia – 16% didesnė, esant 116 DIN AG (bendra sistemos galia), 15% padidintas 0–100 km / h greitis ir siekia iki 9,7 s; automobilis aštriau reaguoja į akceleratorių.

Buvo pakeistos automobilio elektrinės EV galimybės: galima pasiekti greitį iki 130 km / h, o mieste EV rėžimu galima važiuoti ilgesnį laiką. Tai reiškia, kad vairuotojai gali mėgautis daugeliu elektromobilio pranašumų, tačiau už mažesnę kainą ir be jokios abejonės, kada ir kur reikės įkrauti akumuliatorių.

Išmetamas CO2 kiekis sumažėjo iki 85 g / km, o WLTP kombinuoto ciklo degalų taupymo rodiklis yra 3,7 l / 100 km – pagerėjimas siekia 20%.

Šios vertės neturi precedento „Toyota“ modelyje ir parodo hibridinės technologijos galimybę užtikrinti dar didesnį efektyvumą, neprarandant našumo.

Kiekvienas iš keturių pagrindinių hibridinės sistemos komponentų prisideda prie patobulinto naujojo „Yaris“ vairavimo: automobilyje debiutuoja visiškai naujas hibridinis dinaminės jėgos variklis, naujoji ličio jonų baterija, visiškai nauja hibridinė transmisija ir galios valdymo blokas. Visi komponentai buvo sukurti vadovaujantis TNGA filosofija, užtikrinant efektyvų dizainą ir gamybos paprastumą.

1,5 litro hibridinis variklis

Visiškai naujas 1,5 litro hibridinis variklis yra iš tos pačios TNGA variklių šeimos kaip ir 2,0 litrų keturių cilindrų, esantis „Toyota Corolla“ ir „C-HR“ modeliuose. Jis turi ilgą taktą, 14.0: 1 suspaudimo laipsnį ir greitą degimą, geriau kontroliuoja temperatūrą ir slėgį. Tai prisideda prie ypač aukšto šiluminio efektyvumo – 40% – užtikrinant, kad bus sunaudojama daugiau kiekvieno kuro lašo energijos potencialo.

Kaip ir visuose hibridiniuose „Toyota“ varikliuose, jis naudoja „Atkinson“ ciklą. Naujojo variklio maksimali galia yra 93 DIN AG / 68 kW, o maksimali 120 Nm galia tiekiama esant mažesniems apsisukimams (3600 aps / min).

Trijų cilindrų konfigūracija taip pat teikia naudos triukšmo lygio atžvilgiu. Kai jis veikia 4000 apsisukimų per minutę greičiu, jo našumas yra panašus į keturių cilindrų agregatą, kuris veikia esant 3000 apsisukimų per minutę greičiui, todėl sukuria daugiau galios ir sukimo momento, tačiau sukuria mažiau triukšmo.

Pavarų dėžė yra automatinė e-CVT, elektrinė nuolat kintama transmisija, užtikrinanti linijinį pagreičio pojūtį ir tylų veikimą.

Ličio jonų hibridinis akumuliatorius

Naujasis „Yaris“ naudoja ličio jonų hibridinį akumuliatorių, kurio įtampa padidėjo nuo 144 iki 177,6 V. Elementų skaičius sumažintas – nuo 120 iki 48. Dabartinis srautas žymiai pagerėjo: 100 % energijos gali būti tiekiama į akumuliatorių ir 50% ratams.

Esant žymiai didesniam energijos tankiui, akumuliatorius yra mažesnis ir lengvesnis – svoris siekia 12 kg. Dėl kompaktiškų matmenų jį buvo galima įmontuoti po galine keleivio sėdyne kartu su papildomu akumuliatoriumi, ir taip išvengiant krovinių skyriaus sumažėjimo.

Ličio jonų akumuliatorių technologija geriau tiekia srovės srautą, ir tai yra pagrindinis dalykas, kad naujasis „Yaris“ turėtų galingą EV charakteristiką važiuodamas mieste.

Papildomos jėgos pavaros

Naująjį „Yaris“ taip pat galima įsigyti su 1,5 litro benzininiu varikliu su šešių greičių mechanine arba nuolat kintama pavarų dėže (W-CVT). Palyginti su konkurentų mažos galios varikliais su turbokompresoriais, „Yaris“ benzininis variklis pasižymi geromis emisijomis ir degalų taupymu.

Kai kuriose rinkose galima rinktis ir 1,0 litro trijų cilindrų benzininį variklį, kuris panašus į ankstesnės kartos „Yaris“ modelį.

VAIRAVIMO DINAMIKA

Naujoji GA-B platforma

Naujoji „Yaris“ GA-B platforma yra jo dinamiškos kokybės pagrindas, sukurta suteikti užtikrintą ir natūralų vairavimą. Automobilio stabilumas įkvepia pasitikėti savimi, o jo reakcija į vairuotojo pavedimus yra natūrali ir tiksli.

Kompaktiškų, žemų ir plačių automobilio matmenų, GA-B platformos kokybės ir ketvirtosios kartos hibridinės jėgos pavaros savybių derinys suteikia automobiliui būtiną vairavimo kokybę, sustiprinančią jo emocinį patrauklumą.

Mieste jis pasižymi judriu valdymu, geriausiu savo klasėje 4,9 m apsisukimo spinduliu ir aiškia vairavimo reakcija, todėl žymiai lengviau manevruoti ir parkuotis judriose miesto gatvėse, o greitkelyje ar užmiestyje jo veikimas yra sklandus ir atpalaiduojantis, bei pasižymi puikiu stabilumu važiuojant tiesiai.

„Aš norėjau pakeisti „Yaris“ vairavimo dinamiką, suteikdamas tai, ką vadiname „užtikrintai ir natūraliai“.“ – sakė vyriausiasis inžinierius Suezawa. „Savybės „sklandžiai“, „tiksliai“, „judriai“ prisideda prie vairavimo linksmybių. Visa tai pasiekti pavyko su TNGA važiuokle.“

GA-B platforma bus naudojama visiems būsimiems „Toyota“ mažiems automobiliams, įskaitant naująjį B-SUV modelį.

Tvirtas kėbulas

Tvirtas kėbulas prisideda prie aukštesnio saugumo lygio, užtikrinančio geresnį važiuoklės valdymą ir jautrumą, važiavimo komfortą, mažesnį triukšmą ir vibraciją.

Naujojo „Yaris“ GA-B platforma, apimanti ir važiuoklę, ir jėgos pavarą, pagerina automobilio sukimą net 37%, pasiekdama geriausią segmento lygį. Tai buvo pasiekta dėl automobilio konstrukcijoje naudojamų daugybės kėbulo sutvirtinimų, standesnio prietaisų skydelio bei plačiau naudojamų taškinių suvirinimų ir specialių klijų.

Žemas svorio centras

Kaip ir visi TNGA modeliai, naujasis „Yaris“ turi žemą svorio centrą, maždaug 12 mm žemesnis nei dabartinis modelis, ir tai suteikia automobiliui geresnes inercijos savybes ir leidžia jaustis stabiliau sukant posūkius didesniu greičiu. Modelio sužeminimas buvo pasiektas perkeliant sunkesnius komponentus arčiau automobilio centro ir nuleidžiant juos žemiau, pradedant stogo linijomis bei varikliu ir sėdynėmis.

Automobilis turi ne tik žemesnį svorio centrą, bet ir geresnį svorio balansą tiek priekyje, tiek gale, tiek kairėje / dešinėje, o tai padeda sumažinti automobilio apvirtimą ir pagerina stabdžių stabilumą bei stabdymo kelią.

 Pakaba

Pakabos konstrukcija yra labai svarbi automobilio vairavimo dinamikai. Vienas reikšmingiausių TNGA filosofijos taikymo būdų yra užtikrinti, kad kiekvieno naujo modelio surinkimas yra optimalus. „Yaris“ turi visiškai naują išdėstymą: priekinės „MacPherson“ atramos yra nustatytos kitu kampu, ir veikiančios mažesne trintimi. Amortizatorių viršus dabar tarnauja kaip viršutinė vairo traukė, o pakabos kampo pakeitimas leido geriau suderinti amortizatorius ir spyruokles,  todėl buvo sumažinta vibracija.

Padidėjęs pakabos standumas leido naudoti minkštesnes spyruokles. Kartu su patobulintu automobilio priekinės / galinės važiuoklės balansu, tai pagerino važiavimo komfortą.

Sumažintas triukšmas ir vibracija

Dėl GA-B platformos sumažėjo triukšmas ir vibracija, todėl automobilio viduje aplinka – tylesnė ir rafinuotesnė.

Platformos architektūra ir viršutinė dalis yra suprojektuota taip, kad būtų sumažintas triukšmas, patenkantis į saloną. Inžinieriai tiksliai apibrėžė sritis, kuriose įsiskverbia daugiausia triukšmo – prietaisų skydelis ir grindys – ir pakoregavo savo dizainą, kad būtų pašalintas išorinis triukšmas.

ĮRANGA

Dosnios specifikacijos

Naujojo „Toyota Yaris“ dizaino kokybę ir eksploatacines savybes atitinka gausios įrangos specifikacijos ir galimybė naudotis tokiomis savybėmis, kurios dažniausiai būdingos didesniems aukštesnės klasės modeliams.

Į visas standartines galimybes įeina „Toyota Safety Sense“, atbulinės eigos kamera ir elektroninis stovėjimo stabdys. Kaip papildomas pasirinkimas galimas galinis kryžminio eismo perspėjimas su automatiniu stabdymu, kad būtų lengviau saugiai manevruoti iš stovėjimo vietų, bei aklųjų zonų monitorius.

Spalvotas projekcinis ekranas

Naujasis „Yaris“ yra vienintelis modelis B segmente, siūlantis 10 colių spalvotą projekcinį ekraną. Šis rodo pagrindinę informaciją ant priekinio stiklo ir visada yra vairuotojo akiratyje, kas išpildo „rankos ant vairo, akys kelyje“ automobilio koncepciją. Čia rodomi automobilio greitis, saugos įspėjimai, susieti su „Toyota Safety Sense“ sistemomis, navigacija ir daugialypės terpės informacija. Vairuotojas gali pasirinkti, kurią informaciją peržiūrėti, naudojant meniu nustatymus daugialypės informacijos ekrane.

Aukščiausio lygio įranga

Aukščiausio lygio įranga, tokią kaip aštuonių garsiakalbių JBL „premium“ garso sistema,  šildomas vairas ir mėlynas salono apšvietimas pėdų vietose, durų slenksčiuose ir centrinėje konsolėje, galima rasti naujajame „Yaris“ modelyje. Taip pat papildomai galima įsigyti visą LED apšvietimo paketą, įskaitant rūko žibintus.

Belaidis ryšys

Visi naujieji „Yaris“ modeliai įgalina sklandų belaidį išmaniųjų telefonų integravimą per „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, suteikdami vartotojams lengvą prieigą prie mėgstamiausių programų, naudojantis automobilio centriniu aštuonių colių daugialypės terpės valdymo ekranu.

Naudingas prijungtas paslaugas taip pat galima pasiekti naudojantis „MyT Toyota“ programa. Nustatymuose yra praktinės ir naudingos informacijos apie „Toyota“ – „Rask mano automobilį“ funkcija  ir „Paskutinės mylios“ gidas, pateikiantis nuoseklias nuorodas, jei negalima sustoti paskirties vietoje. Funkcija „Siųsti automobiliui“ leidžia vairuotojui suplanuoti savo maršrutą, kai jis nėra savo automobilyje, ir maršrutą nusiųsti į savo navigacijos sistemą.

Programa taip pat registruoja vairavimo duomenis, todėl informacija apie ridą, greitį ir pagreitį gali būti atkurta vėliau. „MyT“ taip pat gali pateikti priminimus, kada reikia atlikti automobilio techninę priežiūrą.

SAUGUMAS

„Toyota Yaris“ turi įspūdingą saugumą: antros kartos modelis buvo pirmasis savo klasėje, pasiekęs aukščiausią penkių žvaigždučių reitingą Europos automobilių pramonės etalono „Euro NCAP“ saugos bandymuose. Vėliau, pranašesnės ir modernesnės susidūrimo išvengimo ir vairuotojo pagalbos technologijos buvo prieinamos, kai 2017 m. „Toyota Safety Sense“ saugos paketas buvo įtrauktas į standartinę įrangą, kas buvo dar vienas pirmas kartas šiame segmente.

Naujasis „Yaris“ siūlo precedento neturintį mažų automobilių saugumą, nes buvo aprūpintas įranga, kuri modelį padarė saugiausiu savo segmente. Pagrindiniai jo privalumai – tai padidėjęs kėbulo tvirtumas, tiesioginis naujos GA-B platformos pranašumas ir „Toyota Safety Sense“ dviejų kartų šuolis į priekį. Tiesą sakant, „Toyota“ debiutuoja su daugybe naujų funkcijų ir sistemų, patvirtinančių „Toyota“ įsipareigojimą demokratizuoti aukščiausias saugos nuostatas ir padaryti jas kuo labiau visiems prieinamas.

Turintis duomenų rinkimo modulį, naujasis „Yaris“ naudojasi „eCall“ sistema, kad įvykus rimtam susidūrimui, avarinės tarnybos automatiškai būtų įspėtos apie automobilio buvimo vietą.

Pirmoji „Toyota“ su centrinėmis oro pagalvėmis

Naujasis „Yaris“ yra pirmasis „Toyota“ modelis, aprūpintas SRS centrinėmis oro pagalvėmis. Priklausantys standartinei įrangai, šios saugos oro pagalvės pasitarnauja, esant šoniniam susidūrimui, kad būtų išvengta vairuotojo ir priekinio keleivio susidūrimo.

„Toyota Safety Sense“

Nors naujasis „Yaris“ ir priklauso mažų automobilių klasei, tačiau tai nėra kliūtis siūlyti naujausias pažangiausias pagalbos vairuotojui sistemas (ADAS). Įsitvirtinęs savo klasėje aktyvios saugos srityje kaip pradininkas, „Yaris“ toliau žengia į priekį – siūlo ne tik naujausios kartos ypatybes, bet ir didžiausią jų skaičių nei kada buvo „Toyota“ modelyje.

Naujojo „Yaris“ „Toyota Safety Sense“ paketas siūlo daugiau funkcijų nei bet kuris kitas dabartinis „Toyota“ modelis ir siūlo platesnį jų diapazoną nei bet kuris B segmento konkurentas. „Toyota Safety Sense“ paketas apima išankstinio susidūrimo sistemą su transporto priemonės aptikimu, pėsčiųjų aptikimu (diena / naktis), dviratininkų aptikimu (diena), pagalbą sankryžoje (transporto priemonės ir pėsčiųjų aptikimas), avarinio vairavimo pagalbą, išankstinio susidūrimo sistemą su transporto priemonės aptikimu, pėsčiųjų aptikimą (diena / naktis), dviratininkų aptikimą (diena), pagalbą sankryžoje (transporto priemonės ir pėsčiųjų aptikimas), avarinio vairavimo pagalbą, pažangią prisitaikančią greičio palaikymo sistemą (visas „Yaris Hybrid“ greičio diapazonas), kelio ženklų atpažinimo sistemą, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo su vairavimo kontrole sistemą bei automatinę tolimųjų šviesų sistemą.

Avarinio vairavimo asistentas

Dar vienas pirmas kartas „Toyota“ modelyje – tai avarinio vairavimo asistentas. Ši sistema padeda vairuotojui tada, kai yra pavojus susidurti su pėsčiuoju ar kliūtimi automobilio eismo juostoje, ir reikia staigiai pasukti, kad būtų išvengta smūgio. Sistema suteikia papildomą vairo sukimo momentą, kuris padidina transporto priemonės stabilumą ir neleidžia automobiliui išvažiuoti iš eismo juostos.

Pažangūs parkavimo sensoriai su automatiniu stabdymu

Pažangi parkavimo sensorių sistema gali padėti savininkams išvengti smūgių ir įbrėžimų, kurie gali atsirasti, parkuojantis be šios sistemos, ir kurie reikalautų nemažų išlaidų. Jei ultragarsiniai jutikliai automobilio gale aptinka objektą, į kurį ketinama smogti, įjungiamas automatinis stabdymas, kad būtų išvengta smūgio.

2020-07-31