toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Pristatytas Toyota RAV4 Plug-in Hybrid užsiėmė vietą RAV4 asortimento viršūnėje

Naujasis „RAV4“ Plug-in užsiėmė vietą RAV4 asortimento viršūnėje ir yra „Toyota“ hibridinių modelių flagmanas. Tai automobilis, kuris turi neprilygstamą galios ir žemos taršos derinį savo klasėje. Jo pristatymas sustiprina ir praplečia RAV4 modelio, sukūrusio pramoginių visureigių rinką, patrauklumą.

Kurdama „RAV4“ Plug-in „Toyota“ pritaikė savo pirmaujančią hibridinių technologijų patirtį. Ji pagamino ne tik galingą transporto priemonę, bet ir pralenkiančią visus konkurentus mažo išmetamųjų teršalų kiekio ir nedidelių kuro sąnaudų skaičiais. Modelio homologacijos duomenys rodo 22 g / m CO2 ir 1,0 l / 100 km (kombinuotas WLTP ciklas).

„RAV4“ veikia kaip autentiška elektrinė transporto priemonė: numatytasis rėžimas yra „EV“, kuriuo važiuojant mieste (miesto WLTP ciklas) su pilnai įkrautu akumuliatoriumi galima įveikti maždaug 98 km, ir pasiekti 135 km / h greičiu, be hibridinio akumuliatoriaus įsikišimo.

Kai reikia papildomos variklio galios, 2,5 litro „Dynamic Force“ akumuliatoriaus pajėgumas užtikrina efektyvumą. Akumuliatoriaus įkrovimas yra paprastas ir saugus, jį galima atlikti per 2,5 valandos naudojant 230 V / 32 A jungtį.

Kaip standartą, savininkai gali naudoti „MyT“ programą, norėdami planuoti ir stebėti akumuliatoriaus įkrovimą nuotoliniu būdu, taip pat valdyti oro kondicionierių, kad sušiltų ar atvėsintų saloną prieš išvykstant.

Be pažangios ir efektyvios elektrinės technologijos, „RAV4 Plug-in“ išlaiko visas savybes, dėl kurių penktosios kartos „RAV4“ tapo tokiu sėkmingu modeliu nuo pat pristatymo 2018 m. pabaigoje. Šis modelis turi žemo svorio centrą ir didelį kėbulą, kas yra būdinga „Toyota GA-K“ transporto priemonės platformai. Taip pat jau standartinėje įrangoje yra išmanioji visų varančiųjų ratų pavara „AWD-i“. „RAV4 Plug-in“ yra papildomas „RAV4 Hybrid“ modelis, sustiprinantis „Toyota“ elektrifikavimo programą.

NAUDOJIMAS IR TECHNOLOGIJA

Naujasis  „RAV4 Plug-in“ – transporto priemonė su dviguba DNR: ji turi tvirtas EV galimybes, tačiau gali veikti ir su labai efektyvia hibridine sistema.  „Toyota“ pasitelkė dviejų „Prius Plug-in“ kartų inžinerijos patirtį ir pritaikė pažangius metodus, kad Plug-in technologijos efektyvumas būtų dar didesnis. Taip buvo pagamintas galingiausias RAV4 serijos modelis, kuris savo segmente pasižymi geriausiu veikimu pagal EV važiavimo diapazoną, CO2 išmetimą ir degalų efektyvumą.

Gaminant „Prius Plug-in“ dėmesys buvo sutelktas į EV važiavimo diapazono išplėtimą, derinant didesnę aukštos įtampos bateriją su hibridinio modelio 53 kW elektriniu varikliu. Priešingai, „RAV4“ naudoja galingesnį variklį kartu su didesne baterija ir inverteriu, kad įgautų žymiai daugiau galios, galimybę įveikti daug didesnius atstumus ir važiuoti dideliu greičiu EV režimu.

Didžiausia galia, įskaitant 2,5 litro „Dynamic Force“ hibridinį variklį, yra 306 DIN AG / 225 kW – 38% daugiau nei „RAV4 Hybrid“ – įsibėgėjimas yra 6s – 2,1s greičiau nei hibridas. Patobulintas vairavimas – pavyzdžiui, 50% daugiau galios duodama važiuojant 60 km/h greičiu. Važiuojant EV režimu našumas prilyginamas 2,0 l benzininiam modeliui, su įsibėgėjimu 0–100 km/h per 10 sekundžių.

2,5 litro „Dynamic Force“ variklis

 „RAV4 Plug-in“ hibridinis variklis yra didesnės galios versija 2,5 litro „Dynamic Force“ variklio, pristatyto hibridiniame modelyje. Didžiausia 185 DIN AG / 136 kW galia tiekiama esant 6000 aps./min., Palyginti su RAV4 Hybrid 178 DIN AG / 131 kW, esant 5700 aps./min.

Hibridinė sistema veikia automatiškai, kad apsaugotų benzininį variklį nuo pernelyg didelio nusidėvėjimo, kuris gali atsirasti, jei jis bus reguliariai užvedamas šaltas, kai transporto priemonė važiuoja greitkeliu. Galia yra ribota, tada palaipsniui didinama. Apie apšilimo būseną vairuotojui praneša hibridinio variklio piktograma ekrane.

Nauja hibridinė sistema

Naujoji RAV4 hibridinė sistema suteikia geriausią galios ir efektyvumo derinį savo klasėje. RAV4 Plug-In, kurio maksimali galia yra 306 DIN AG / 225 kW, yra galingiausias RAV4 asortimento modelis ir galingiausias „Toyota“ hibridas. Tuo pat metu jo efektyvumas yra nepaprastas, žymiai pagerinantis „RAV4 Hybrid“ pasiektą lygį.

Savo klasėje jis taip pat yra unikalus, nes siūlo autentišką EV pavarą. Tiesą sakant, numatytasis režimas yra EV režimas: hibridinis variklis nesikiš, suteikdamas vairuotojui laisvę įveikti apie 75 km (WLTP ciklas) ir pasiekti iki 135 km / h greitį – tinkantį važiuoti magistralėje – be degalų sąnaudų ir nulio CO2 išmetimo. Važiuojant mieste WLTP režimu, EV diapazonas gali siekti 98 km.

Priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos (SOC), transporto priemonė automatiškai persijungs į labai efektyvų hibridinį valdymą. Tai yra pagrindinis pranašumas, gaunamas, kai Plug-in sistema grindžiama labai efektyvia „Toyota“ hibridine technologija.

Hibridinės sistemos patobulinimai

„Toyota“ sukūrė galingesnę hibridinę sistemą „RAV4 Plug-in“, naudodama kompaktiškus ir lengvus ketvirtosios kartos hibridinės technologijos komponentus, naudojamus „RAV Hybrid“, su išsamiais pakeitimais, kad būtų galima optimizuoti našumą Plug-in hibridinėje transporto priemonėje.

Panaudota nauja ličio jonų baterija, kurios energijos galia padidėjo iki 18,1 kWh. Joje yra 96 ​​elementai, o įtampa yra 355,2 V. Padidinta srovė suteikia daugiau galios: didžiausia galia yra žymiai didesnė nei „RAV4 Hybrid“ modelio.

Akumuliatorius yra po transporto priemonės grindimis, o tai padeda pažeminti svorio centrą. Elementai aušinami naudojant transporto priemonės oro kondicionavimo sistemą, o tai taip pat padeda išlaikyti automobilio EV našumą. Taip pat buvo atlikti tam tikri galios valdymo bloko pakeitimai. Panaudotas DC-DC konverteris yra mažesnis, tylesnis ir efektyvesnis.

Priekinio elektrinio variklio galia siekia 134 kW (palyginti su 88 kW „RAV4 Hybrid“ modelyje); galinio variklio galia  40 kW. Padidėjus elektrinio variklio palaikymui, hibridinis variklis gali važiuoti esant mažoms apsukoms. Tai prisideda prie aukščiausio „RAV4“ Plug-in triukšmo ir vibracijos lygio (išsamesnė informacija pateikiama toliau).

Važiavimo režimai

„RAV4“ Plug-in turi keturis skirtingus papildomos hibridinės sistemos veikimo režimus:

  • EV (elektrinės transporto priemonės) režimas – numatytasis režimas
  • HV (hibridinės transporto priemonės) režimas
  • Auto HV / EV režimas
  • Įkrovimo režimas

Pagal numatytuosius nustatymus ji veikia kaip elektrinė transporto priemonė (EV), važiuojanti EV prioritetiniu režimu, ir toliau važiuos vien tik savo elektros energija, net ir sunkiai naudojant akceleratoriaus pedalą. Kai EV režimu pasiekiama EV važiavimo ribos riba, transporto priemonė automatiškai persijungia į HV režimą. Vairuotojas gali lanksčiai naudoti HV režimą savo kelionėje, persijungdamas į EV režmą, kad padidintų efektyvumą, kai reikia, pavyzdžiui, įvažiuojant į miesto teritoriją.

„Auto EV / HV“ režimu hibridinė sistema automatiškai veiks, kai reikės papildomos galios, pavyzdžiui, staigiai staigiai įsibėgėjant, EV režimas bus atstatytas iškart po to. Akumuliatoriaus įkrovimo režimas padeda atkurti akumuliatoriaus įkrovos lygį, kai jo lygis yra per žemas, kad veiktų EV, pritraukdamas variklio energijos generavimą.

Greitis

Plug-in hibridinės sistemos galia suteikia stiprų pagreičio pojūtį važiuojant HV arba auto EV / HV režimu. Variklio reaktyvumas ir didesnė aukštos įtampos akumuliatoriaus galia užtikrina greitą veikimą – iki 100 km / h greitis pasiekiamas tik per šešias sekundes.

Valdymo sistema nustato, ar vairuotojas nori sklandaus greičio padidėjimo, ar greito, maksimalaus atsako. „Sport“ režime nelinijinis veikimas suteikia greitesnio reagavimo jausmą, kad padidėtų vairavimo malonumas.

Triukšmas, vibracija ir tyla

Buvo imtasi daugybės priemonių, siekiant sumažinti triukšmo ir vibracijos lygį patiriamą salone. Pavyzdžiui, transmisija yra suprojektuota taip, kad būtų mažiau rezonanso iš pavarų. Patys krumpliaračiai turi poliruotus dantų paviršius, kad sklandžiau ir tyliau veiktų. Slopintuvo sistema sumažina smūgį ir barškėjimą paleidimo metu, taip pat sukimo momento svyravimus važiuojant pastoviu greičiu.

Kaip paaiškinta aukščiau esančiame skyriuje „Našumas ir technologijos“, hibridinis variklis kelia mažiau triukšmo, nes jis gali važiuoti mažesnėmis apsukomis, palyginti su „RAV4 Hybrid“. Triukšmą ir vibraciją taip pat slopina papildoma sparnų antdėklų ir priekinių kolonų izoliacija bei priekinio stiklo ir priekinių šoninių langų akustinis stiklas.

Oro kondicionavimo sistema su šilumos siurbliu

„RAV4 Plug-in“ oro kondicionavimo sistema veikia efektyviai, tuo pačiu užtikrindama salono komfortą, net kai transporto priemonė veikia EV režimu. Salone šildymui naudojamas siurblys, kuris semiasi šiluminės energijos iš oro už automobilio ribų, todėl oro kondicionieriaus veikimas turi mažiau įtakos automobilio EV važiavimo diapazonui.

Efektyvioje sistemos konstrukcijoje yra „S-FLOW“ valdymas, kuris nukreipia šildymą ir vėdinimą tik į sėdimas vietas – vairuotojo, priekinio keleivio ir galinių sėdynių keleivius. Veikimas reguliuojamas atsižvelgiant į pasirinktą temperatūrą, aplinkos temperatūrą, salono temperatūrą ir saulės spindulių kiekį.

VAIRAVIMO MALONUMAS

 „RAV4 Plug-in“ dinamiškas charakteris remiasi pagrindinėmis GA-K platformos stipriosiomis savybėmis, pasinaudodamas dar žemesniu svorio centru. „GA-K“ platforma taip pat leidžia sukurti lengvo svorio, bet didelio kėbulo automobilį. „RAV4 Plug-in“ naudojama ta pati dviguba skersinė galinė pakaba kaip ir hibridiniame modelyje, pritaikyta važiavimo patogumui.

Pažangi elektrinė visų varančiųjų ratų pavara

Visose „RAV4 Plug-in“ versijose yra „AWD-i“ – intelektualioji „Toyota“ elektrinė visų varančiųjų ratų sistema, kaip ir „RAV4 Hybrid“. Kompaktiškas ir lengvas „AWD-i“ – galinėje ašyje naudojamas 40 kW elektros variklis, suteikiantis automobiliui visų varančiųjų ratų našumą, kurio tikimasi iš visureigio, tačiau jo degalų sąnaudos yra geresnės, palyginti su mechanine sistema. Jis veikia vienodai, kai transporto priemonė veikia numatytuoju EV režimu arba važiuoja HV režimu, su papildomu hibridiniu varikliu. Priekinio / galinio sukimo momento santykis automatiškai optimizuojamas atsižvelgiant į važiavimo sąlygas, suteikiant geresnį valdymą ir stabilumą slidžiomis sąlygomis ir važiuojant bekele.

 „Trail“ režimas

„RAV4 Plug-in“ sustiprina visų varančiųjų ratų našumą naudodamas „Trail Mode“ – automatinę riboto slydimo diferencialo fiksavimo sistemą, kurią vairuotojas gali įjungti naudodamasis prietaisų skydelio valdikliu.

 Tai užtikrina geriausią įmanomą sukibimą su slidžia danga ir gali padėti vairuotojui važiuojant sudėtingesnėse bekelėse. Pvz., Jei vienas ratas praranda sąlytį su žeme, „Trail“ režimas stabdo ratą ir nukreipia pavaros sukimo momentą į įžemintą ratą, kad padidintų sukibimą, taip pat automatiškai koreguos droselio reakciją ir transmisijos perjungimą.

Važiavimo režimai

Vairuotojas gali perjungti NORMAL, ECO ir SPORT važiavimo režimus, reguliuodamas automobolio veikimą pagal savo pageidavimus arba važiavimo sąlygas (SPORT režimas pritaiko ir automobilio pagreitį, ir lėtėjimą). Šį pasirinkimą galima atlikti važiuojant bet kuriuo iš keturių hibridinių režimų.

DIZAINAS

 

„Toyota“ užtikrino, kad nauja „RAV4 Plug-in“ hibridinė sistema būtų integruota nepakenkiant komfortui ir erdvei tiek salone, tiek bagažinės skyriuje. Naujasis modelis turi tuos pačius išorinius matmenis kaip ir „RAV4 Hybrid“, o baterija sukurta taip, kad neįsiskverbtų į saloną. Tik šiek tiek sumažėja krovinių talpa, grindys pakeliamos 35 mm. 520 litrų tūris išlieka konkurencingas kitiems segmento modeliams.

Bagažinės grindys yra plokščios, o po dagčiu yra papildoma vieta krovimo kabeliui. Kai sulankstomos galinės sėdynės (padalijus 60:40), krovinio paviršius išlieka plokščias, o vienkartinė jungtis su galine apdailos plokšte leidžia sunkiai paslėpti sunkius daiktus. Bagažinėje telpa keturi golfo krepšiai arba du 77 litrų lagaminai. Vilkimo svoris gali būti ne didesnis kaip 1,5 tonos su stabdoma priekaba, o degalų bako dydis nesumažėjo, jo 55 litrų talpa suteikia transporto priemonei išskirtinį nuvažiuojamą atstumą.

Išorinis dizainas

Išoriškai tik kelios smulkios detalės skiria „RAV4 Plug-in“ nuo hibridinio brolio, atspindinčio jo „rafinuotą sportinį“ charakterį. Metalinė apdaila puošia galinio valstybinio numerį, priekinių žibintų bloko detalės yra tamsios chromo spalvos, o priekinių grotelių danga tamsi. Įkrovimo vieta paslėpta po galinio dešiniojo sparno „atvartu“.

„RAV4 Plug-in“ gali būti montuojami didesni, 19 colių ratai ir didesnės padangos. Standartinis „Style“ komplektacijos ratlankiai turi penkių dvigubų stipinų dizainą. „Mid“ klasės 18 colių ratlankiai yra tamsiai pilki penkių stipinų dizaino. Kartu su „RAV4 Plug-in“ pristatoma ir nauja kėbulo spalva – „Emocional Red“.

Interjeras

Erdviame salone įrengtos sportinės sėdynės, aptrauktos tamsiai pilku audiniu su kontrastingai raudonomis siūlėmis „Mid“ klasės modelyje. „Style“ versijoje standartiškai yra ryškus dviejų spalvų raudonos ir tamsiai pilkos spalvos audinio ir sintetinės odos derinys, o natūralios odos variantas su horizontaliu raudonu dygsniu sėdynių atlošuose ir kontrastingos vertikalios raudonos juostos detalės pečių dalyje.

Priekinėse sėdynėse yra integruotas šildymas bei juosmens atrama vairuotojo sėdynei. Galinės sėdynės taip pat yra šildomos, o priekinės sėdynės ventiliacija ir priekinės keleivio sėdynės šilumos reguliavimas yra standartiniai „Style +“ klasės modelyje.

Kitais atžvilgiais išsaugoma penktos kartos RAV4 kokybė ir patogumas, įskaitant puikų vairuotojo matymą iš visų pusių. Dėl gausaus kiekio sėdynių ir vairo reguliavimo padėčių vairuotojams lengva rasti reikiamą padėtį prie vairo.

Įrangos ypatybės

 „RAV4 Plug-in“ pristato naujas įrangos funkcijas ir galimybes, atitinkančias šių dienų klientų poreikius, kad būtų užtikrintas sudėtingesnis ryšys, patogumas ir patogumas.

Standartinėje įrangoje yra 230 V / 150 W maitinimo lizdas. Tai gali būti naudojama mobiliesiems įrenginiams maitinti, nesijaudinant dėl ​​įtakos akumuliatoriaus veikimui – pavyzdžiui, paleisti garsiakalbius bagažinės duryse. Buitinius elektros prietaisus, kurių galia yra 150 W ar mažesnė, taip pat galima prijungti, pavyzdžiui, avarinės situacijos metu nutrūkus elektros energijos tiekimui namuose. Salone taip pat yra 12 V kištukiniai lizdai ir krovinių vieta bei „Aux“ / USB lizdai, skirti sujungti išmaniuosius telefonus ir muzikos grotuvus.

Tarp kitų standartinių funkcijų yra naujausia „Toyota“ multimedia sistema su išmaniųjų telefonų integravimu naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ ir apšviesti maitinimo jungikliai durų skydeliuose. Į raktų pakabuką įeina transporto priemonės oro kondicionavimo sistemos nuotolinis valdymas, valdomas per „MyT“ programą.

„RAV4 Plug-in“ „Style“ versijoje yra devynių colių ekranas, gerai pritvirtintas ant centrinės konsolės (galimybė įsigyti „Mid“ versijoje) ir 19 colių lengvojo lydinio ratlankiai. Spalvotas ekranas yra prieinamas abiem modelių komplektacijom.

Toyota Safety Sense

Naujajame „RAV4 Plug-in“ jau standartinėje įrangoje yra naujausios kartos „Toyota Safety Sense“ aktyviosios saugos ir vairuotojo pagalbos sistemos. Jos sukurtos siekiant sumažinti kai kurių dažniausiai pasitaikančių avarijų riziką, jos įspėja vairuotoją apie pavojus ir, jei reikia, stabdo automobilį.

SAUGIOS IR VEIKSMINGOS ĮKROVIMO GALIMYBĖS

Lengvas įkrovimas yra pagrindinis bet kurios elektrinės transporto priemonės pagrindas. „Toyota RAV4 Plug-in“ suteikia saugias ir efektyvias galimybes, leidžiančias pilnai akumuliatorių įkrauti vos per dvi su puse valandos.

Transporto priemonėje yra įmontuotas greitas įkroviklis, galintis palaikyti iki 6,6 kW, nepakenkiant akumuliatoriaus patvarumui. Kaip standartas, jis tiekiamas su 7,5 m 2 tipo 2 režimo kabeliu, skirtu prijungti prie 10 A namų maitinimo šaltinio, kuris leidžia įkrauti per 7,5 valandos.

Transporto priemonės įkrovimo lizdas yra užpakaliniame dešiniajame sparne su dangteliu, kuris automatiškai užsiblokuoja ir atrakinamas kartu su transporto priemonės durelėmis. Įleidimo angoje yra apsauga nuo karščio ir indikatoriaus lemputė, rodanti, kai įkrovimas vyksta ir baigtas.

Siekdama optimalaus įkrovimo greičio ir saugumo, „Toyota“ rekomenduoja derinti 2 tipo 3 režimo 32 A kabelį ir „wallbox“ bloką. Naudojant šį komplektą, įkrovimas gali būti atliktas per maždaug 2,5 valandos, neturint jokios įtakos kliento buitiniam energijos tiekimui.

PRIJUNGTAS AUTOMOBILIS

 „RAV4 Plug-in“ yra pirmasis „Toyota“ modelis, suteikiantis vairuotojui nuotolinį transporto priemonės funkcijų valdymą, įskaitant oro kondicionavimo sistemą, per „MyT“ klientų programėlę.

„Toyota“ apklausos patvirtina, kad klientai, nusprendę pirkti Plug-in automobilį, tikisi programomis pagrįstos prieigos prie savo transporto priemonės, todėl nuotolinės akumuliatorių valdymo, įkrovimo ir komforto salone funkcijos tapo „RAV4 Plug-in“ standartinės specifikacijos dalimi.

Nuotolinis įkrovimo valdymas

Savininkas gali suplanuoti transporto priemonės įkrovimo laiką, pavyzdžiui, nustatyti pradžios laiką, kad pasinaudotų ne piko metu galiojančiais energijos tarifais. „MyT“ programa taip pat leidžia jiems patikrinti transporto priemonės akumuliatoriaus būseną, esamą važiavimo nuotolį ir laiką. Ši informacija yra ypač naudinga, kai transporto priemonė prijungta prie viešojo įkrovimo taško. Įspėjimai gali būti gaunami įspėti apie žemą akumuliatoriaus įkrovos lygį ar bet kokias įkrovimo proceso problemas.

Komforto valdymas

Naujoji sistema taip pat leidžia savininkui įjungti automobilio šildymą ar vėdinimą prieš kelionę. Atitirpinimo nustatymas ar automobilio sušildymas neišeinant iš namų, todėl negaištamas laikas. Taip pat karštą dieną saloną galima atvėsinti ir paruošti išvykimui. Sistema veiks iki 20 minučių, todėl veikimą galima sinchronizuoti su laiku, kada savininkas nori pradėti savo kelionę.