toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ papildė „GR Supra“ sportinių automobilių asortimentą naujuoju 2,0 litrų turbo varikliu

Praėjus metams nuo pasaulinio „GR Supra“ debiuto Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje Detroite, „Toyota“ praneša apie pirmąjį platesnę sportinių automobilių asortimento gamą, pristatydama naują 2,0 litrų variklį su turbokompresoriumi.

Greta jau įprastinio šešių cilindrų 3,0 litrų, šis naujas variklis suteiks dinaminį pranašumą platesniam klientų ratui.

„GR Supra“, pirmasis modelis, kurį sukūrė „TOYOTA GAZOO Racing“, sportinis automobilis, turintis galinių varomų ratų ir variklio priekyje kombinaciją, leidžiančią pasiekti optimalų valdymą. Naujasis 2,0 litrų variklis tampa dar patrauklesnis, būdamas lengvesnis ir kompaktiškesnis nei 3,0 litrų agregatas, pagerina automobilio inercijos charakteristikas ir važiuoklės pusiausvyrą, kas leidžia mėgautis dar aštresniu valdymu.

Naujoji 2,0 litrų „GR Supra“ bus pradėta pardavinėti Europoje kovo mėnesį.

Naujasis 2,0 litrų turbo variklis

Naujasis 2,0 litrų variklis yra keturių cilindrų agregatas, sujungtas su aštuonių greičių ZF automatine pavarų dėže. Tai užtikrina, kad automobilis elgiasi kaip tikras sportinis automobilis. Maksimali galia yra 258 DIN AG / 190 kW, o didžiausias sukimo momentas yra 400 Nm, kas leidžia įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h per 5,2 sekundės ir pasiekti maksimalų greitį 250 km/h (apribotą greitį).

Išmetamųjų CO2 dujų kiekis yra nuo 135 iki 144 g/km (skaičiai koreliuoti pagal NEDC), nuo 156 iki 172 g/km (WLTP duomenys).

Dinamika

Mažesnis naujasis variklis ir mažesnis svoris suteikia „GR Supra“ ypatingą dinaminį pranašumą. Bazinės komplektacijos automobilis yra 100 kg lengvesnis nei jo 3,0 litrų analogiškas modelis. Kadangi variklis yra kompaktiškesnis, jis sumontuotas arčiau transporto priemonės centro ir padeda užtikrinti idealią 50:50 svorio pusiausvyrą tarp priekio ir galo. 

Tai pagerina automobilio reagavimą, judrumą ir užtikrina pasitikėjimą keliantį valdymą.

„Norėdami, kad automobilis būtų lankstus ir stabilus vairuojant posūkiuose, mes stengėmės sumažinti naujo automobilio svorį, kartu siekdami 50:50 svorio balanso“, – sakė „GR Supra“ vyriausiasis inžinierius Tetsuya Tada. „Tai mums kėlė didžiulius iššūkius, tačiau mes nenorėjome leistis į kompromisus dėl savo tikslų“.

Naujojo 2,0 litro „GR Supra“ optimalus valdymas pasiekiamas taip pat ir dėl santykio tarp automobilio ratų bazės ir vėžės matmenų. Visiems „GR Supra“ modeliams šis santykis patenka į idealų diapozoną ir yra 1,55.

Įrangos savybės ir pasirenkami paketai

Automobilyje bus įrengta „Toyota Supra Safety“ sistema, į kurią įeina automatinio stabdymo sistema, eismo juostos stebėjimo sistema su vairo valdymo ir automobilio išlaikymo eismo juostos centre funkcijomis, pagalbine kelio ženklų atpažinimo sistema ir išmani adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema.

Pirkėjai gali pasirinkti įrangos komplektaciją, kuri atitiks jų stilių ir gyvenimo būdą.

„Connect pack“ prie bazinės komplektacijos prideda navigacijos sistemą ir jungiamąsias nuorodas į naudingas internetines paslaugas, o „Sport pack“ komplektacija išplečia automobilio vairavimo galimybių ribas.

„Premium“ komplektacija apima aukštos kokybės komforto įrangą, įskaitant JBL premium garso sistemą su 12 garsiakalbių, ekraną ant priekinio stiklo, belaidį išmaniojo telefono kroviklį, juodos odos apmušalus ir elektrinės sėdynės reguliavimą su atminties nustatymu. Taip pat jame yra „Connect“ paketo elementai bei papildomos apšvietimo savybės.

Išleidžiant naująją 2,0 litrų „GR Supra“ bus siūloma išskirtinė, riboto leidimo „Fuji Speedway“ versija. Tai automobilis išsiskiriantis unikalia kėbulo baltų metaliko dažų apdaila su kontrastingais 19 colių matiniais lengvojo lydinio ratlankiais ir raudonais veidrodėliais. Salone yra anglies pluošto prietaisų skydelio apdailos įdėklai ir ryškūs raudonos ir juodos spalvos Alcantara apmušalai. Spalvų rinkinys išryškina oficialų „TOYOTA GAZOO Racing“ spalvų derinį. „Fuji Speedway“ taip pat aprūpintas visomis „Connect“ ir „Sport“ komplektacijų savybėmis. Ši „Fuji Speedway“ laida skirta 2,0 litrų modeliui, o Europai bus skirta tik 200 egzempliorių.

„GR Supra“ pardavimų rezultatai

„Toyota GR Supra“ legendinio sportinio automobilio sugrįžimas, su penktosios kartos modeliu, buvo vienas iš labiausiai lauktų ir sėkmingiausių modelio pristatymų 2019 m.

Po pasaulinio automobilio debiuto Detroite, išankstinės rezervacijos buvo priimamos nuo kovo mėnesio, kai pirmieji automobiliai klientams buvo pristatyti nuo gegužės mėn. Europos klientų reakcija buvo išskirtinė: iki metų pabaigos buvo parduota 1 150 automobilių, o didžioji dauguma – 95 proc. – buvo aukštesnės komplektacijos versijos.

Golden Steering Wheel

„Toyota GR Supra“ per debiutinius metus surinko daugybę apdovanojimų, tarp jų – „Golden Steering Wheel“ – vienas prestižiškiausių Europos automobilių apdovanojimų, kurį pristatė populiariausias Vokietijos sekmadienio laikraštis „Bild am Sonntag“ ir pagrindinis automobilių žurnalas „Auto Bild“.

Jis buvo apdovanotas kaip metų geriausias naujas sportinis automobilis, atkartodamas antrosios kartos „Supra“, kuris „Golden Steering Wheel“ buvo laimėjęs 1982 m. 2019 m. užėmęs aukščiausią vietą, jis aplenkė naujuosius „Porsche 911“ ir „BMW 8“ serijos automobilius. 

2020 01 15