toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

„Toyota“ pristato kompaktišką miesto visureigį „Yaris Cross“

Miesto gyvenimas kelia ypatingų iššūkių. Vairuojant – tai yra aplinka, kurioje vairuotojai vis labiau vertina tvirtas visureigio savybes, pasižyminčias aukšta sėdėsena. tačiau tuo pat metu norisi automobilio, kuris yra pritaikytas miesto gatvėms, orentuojantis į aplinkosaugą. Dar daugiau, vairuotojai taip pat nori, kad būtų išsiskirianti ir stilinga transporto priemonė, kuri turėtų reikiamą manevringumą, reikalingą aktyviam gyvenimo būdui. Tai yra būtent tos savybės, kurias „Toyota“ pritaikė visiškai naujam šeimos nariui – „Yaris Cross“.

Naujasis „Yaris Cross“ buvo sukurtas Europai, kad atitiktų regiono B visureigių rinkos reikalavimus ir pageidavimus. Jis bus gaminamas ir Europoje, „Toyota Motor Manufacturing France“ (TMMF), kartu su naujos kartos „Yaris“ hečbeku, nuo 2021 m.

Tikras hibridas, tikras visureigis

Naujasis „Yaris Cross“ remiasi stipriu „Toyota“ pažangių hibridinių technologijų, mažų automobilių dizaino ir visureigių inžinerijos paveldu.

„Toyota“ yra lyderė pasaulyje su hibridine technologija, įskaitant ir hibridinės sistemos naudojimą B segmento automobilyje – „Yaris Hybrid“ 2012 m. Patirtis, kurią ji įgijo, užtikrina, kad naujoji „Yaris Cross“ ketvirtosios kartos hibridinės jėgos pavara užtikrins išskirtinį našumą ir efektyvumą.

Būdamas „Yaris“ šeimos nariu, „Yaris Cross“ pagrindas yra nauja „Toyota“ kompaktiškų automobilių platforma „GA-B“.

„Yaris Cross“ taip pat yra ir tikras visureigis, pasinaudojęs „Toyota“ patirtimi kuriant pramoginio visureigio koncepciją prieš 25 metus su RAV4 – šiandien pasaulyje geriausiai parduodamu visureigiu – ir visai neseniai rinkoje pasirodžiusiu stilinguoju Toyota C-HR. Padidėjęs važiavimo aukštis ir galimybė naudotis „AWD-i“ intelektualia visų ratų pavara sustiprina autentiškų visureigių charakteristikas.

Pridėjus „Yaris Cross“ prie esamų modelių asortimento, „Toyota“galės pasiūlyti visą visureigių gamą, apimančią B, C ir D segmentus.

Nauja hibridinė jėgainė

„Yaris Cross“ bus montuojama ketvirtos kartos hibridinė jėgainė. „Toyota“ – pirmoji įmonė, pradėjusi sėkmingai diegti hibridines technologijas į B segmento automobilius, pirmasis „Yaris Hybrid“ modelis rinkoje debiutavo dar 2012 metais. Nuo tada vien Europoje buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. hibridinių hečbekų, kurie dar didesnį būrį klientų supažindino su hibridinėmis technologijomis ir atskleidė jų privalumus.

„Yaris Cross“ yra pirmasis „Toyota“ modelis, į kurį montuojama naujos kartos hibridinė pavara. Ji sukurta pagal didesnio 2 ir 2,5 l darbinio tūrio variklius turinčių naujų „Corolla“, C-HR, RAV4 ir „Camry“ modelių jėgainių pavyzdį. Hibridinei pavarai pritaikytas naujas Atkinsono ciklu veikiantis 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis, preciziškai suprojektuotas mažinant trintį ir mechaninius nuostolius bei optimizuojant degimą. Rezultatas – didesnis sukimo momentas esant žemiems sūkiams ir mažesnės degalų sąnaudos. Variklio efektyvumas siekia 40 proc., o tai – geresnis rodiklis nei analogiško dyzelinio agregato. Būtent tai leido sumažinti degalų sąnaudas ir CO₂ emisijas.

Maksimali naujos hibridinės jėgainės galia siekia 116 AG. Ypač daug dėmesio skirta traukos perdavimui, todėl reakcija į akceleratoriaus paspaudimą – itin greita. Modelio su priekiniais varomais ratais CO₂ emisijos neviršija 90 g/km, o visais ratais varomos AWD-i versijos yra mažesnė nei 100 g/km (pagal NEDC perskaičiuotos vertės WLTP rodikliai siekia atitinkamai mažiau nei 120 g/km ir neviršija 135 g/km).  Šie duomenys nėra galutiniai ir gali pasikeisti po paskutinių sertifikavimo testų.

„Toyota GA-B“ platforma

„Yaris Cross“ naudojama nauja „Toyota“ sukurta GA-B platforma, ant kurios gaminami giminingieji hečbekai. Ji užtikrino kėbulo standumą ir tapo solidžiu subalansuotos važiuoklės, kuri leido pasiekti tikslų bei aštrų valdymą, pagrindu. Dar geresnės dinamikos suteikia hibridinis AWD-i modelis su dvigubų trikampių svirčių galine pakaba.

Miesto visureigis

Su „Yaris Cross“ „Toyota“ pristatė mažesnio mastelio autentišką visureigį, suteikiantį klientams aukštesnę vairavimo padėtį, praktiškumą ir salono erdvumą. Dauguma nori kompaktiškų matmenų automobio, todėl jis puikiai tinkamas važiuoti mieste.

Naujojo modelio dizainas pabrėžia klasikines visureigių savybes. Aukštesnis kėbulas ir didesni ratai, padangos suteikia tvirtumo įspūdį.

„Yaris Cross“ ratų bazė yra tokia pati kaip naujojo „Yaris“ hečbeko – 2 560 mm, tačiau jis yra 240 mm ilgesnos, 60 mm pridedama prie priekinės perdangos ir 180 mm užpakalinės dalies, užtikrinant daugiau erdvės automobilyje. Žemės prošvaisa yra 30 mm aukštesnė, o transporto priemonė yra aukštesnė ir platesnė – atitinkamai 90 ir 20 mm.

Praktiškas ir universalus

Kuriant „Yaris Cross“, ypatingas dėmesys buvo skiriamas praktiškumui ir universalumui.

Automatiškai atsidarantis bagažinės dangtis, kai jūsų rankos yra užimtos. Reguliuojamas bagažinės pagrindo aukštis padidina bagažinės erdvę esant poreikiui. Be to, bagažinės pagrindo dangtį galima padalyti į dvi dalis, suteikiant tiek padidintą erdvę, tiek išlaikant lygų pagrindo paviršiaus vietą. Bagažinėje taip pat įrengta nauja lanksčių diržų sistema, skirta daiktams pritvirtinti, kad jie nejudėtų važiuojant.

„Yaris Cross“ yra toks pat erdvus, kiek praktiškas. Kai visos sėdynės yra pakeltos savo vietoje ir uždėtas bagažinės dangtis, turime pakankamai didelį bagažinės tūrį. Tačiau jei reikia daugiau krovumo, tada yra 40:20:40 sulankstomos galinės sėdynės sistema, leidžianti suderinti galinio keleivio vietą su krovinio poreikiais.

Išmani visų varančiųjų ratų sistema

Viena iš funkcijų, leidžiančių „Yaris Cross“ laikyti tikru visureigiu, yra išmani visų varančiųjų ratų sistema. Tai – išskirtinė šio segmento hibridinio modelio savybė. AWD-i suteikia papildomo sukibimo ir stabilumo vairuojant įprastomis sąlygomis arba ant slidžios dangos. Elektrinė visų varomų ratų sistema yra kompaktiškesnė už analogišką mechaninę, o mažesnis jos svoris leido „Yaris Cross Hybrid AWD-i“ pasiekti geresnių degalų sąnaudų ir CO₂ emisijų rodiklių.

Sukimo momentą galinei ašiai sistema perduoda automobiliui pajudant iš vietos ir įsibėgėjant. Vairuojant įprastomis sąlygomis, varomi tik priekiniai „Yaris Cross“ ratai, bet kai užfiksuojamas prastas sukibimas, automatiškai įjungiama visų varančiųjų ratų sistema. Pavyzdžiui, taip gali nutikti užvažiavus ant drėgnų akmenų, vairuojant per smarkų lietų, įveikiant sniegą ar smėlį.

Pažangi pagalbinė sistema

Naujojo „Yaris Cross“ visureigio pagrindas – išskirtinio kėbulo standumo suteikianti GA-B platforma. Siekdama gauti aukščiausią įvertinimą griežtėjančiuose automobilių saugumo bandymuose, „Toyota“ toliau tobulina „Safety Sense“ aktyviojo saugumo sistemas ir pagalbines funkcijas. Vairuotojui pateikiama svarbiausia informacija, įspėjimai apie pavojų, prireikus automobilis automatiškai stabdomas ir keičiama jo važiavimo trajektorija. Tai leidžia išvengti daugelio pavojų.

Dizainas

„Yaris Cross“ kūrimo procesas subūrė didelę komandą tiek Europoje, tiek Japonijoje. Norėdami išsamiau aprašyti jų idėjas ir įkvėpimą, žemiau pateikite vieno komandos nario – Lance’o Scotto, „Toyota“ EDD studijos Nicoje, Prancūzijoje, generalinio dizaino direktoriaus, žodžius.

„Pradėję šį procesą supratome, kad nors stilius yra svarbiausia pirkimo priežastis B-SUV segmente, klientai taip pat nori, kad automobilis būtų praktiškas. Nelengva suderinti dalykus, ypač kompaktiškoje pakuotėje.

Nuo pat dizaino idėjos pradžiosorentavomės į Europos klientus, tačiau reikėjo labiau juos suprasti. Taigi mes išėjome ir apklausėme tikrus klientus, kad suprastume jų gyvenimo būdą, kas jiems patinka, kokia yra jų kasdienė veikla.

Po malonaus proceso grįžome entuziastingai projektuoti automobilio, kuris atspindėtų jų asmenybę ir užtikrintų ryškų derinį – rafinuotumą ir energiją.

Kaip komanda mes sugalvojome raktinius žodžius „tvirtas“ ir „minimalistinis“, kurie, mūsų manymu, išreikš tiek kompaktiškumą, tiek judrumą, tiek visureigio tvirtumą ir stiprumą.

Kai mes pradėjome brėžti eksterjero idėjas, į galvą nuolat kilo ikoninis deimanto vaizdas. Vėliau mes sugalvojome frazę „veržlus deimantas“, kad išreikštume kietą, stiprų ir puikų brangakmenio įvaizdį kartu su judria ir smagia vairavimo patirtimi.

Planuodami bendrą vaizdą, kaip mes vadiname, mes „supjaustome“ kėbulą, kad suteiktume deimanto formą, kuri suteikė mums erdvės pabrėžti sparnus. Ši deimantinė kėbulo forma kartu su 4 paryškintais sparnais suteikė mums energingą išvaizdą, kuri buvo stipri ir rafinuota.

Aišku, mes norime, kad automobilis būtų iškart suvokiamas kaip visureigis, todėl pabrėžėme didesnį prošvaisą, stiprią horizontalią ašį, užtikrinančią puikų balansą ir greitį, dideles kvadratines ratų arkas ir, žinoma, didelius ratus … iki 18 “!

Priekis mums taip pat buvo labai svarbus aspektas. Mes norėjome išlaikyti stiprią „Toyota“ visureigių modelio DNR, tačiau tuo pačiu suteikti „Yaris Cross“ savo tapatybę.

Gale mes vėl susitelkėme į tai, kad automobiliui būtų suteikta gera pozicija su plačiais sparnais. Horizontalių galinių žibintų ir galinio ekrano derinimas aiškiai parodo šeimos tapatumą su „Yaris“, tačiau platesnis ir kvadratiškesnis galinis dangtis nurodo didesnę bagažo vietą kasdieniniam naudojimui.

Svarstydami išorės spalvas mes galvojome apie tai, kas galėtų sukurti aktyvų ir aukštos kokybės įvaizdį, kurį mūsų tiksliniai klientai tikrai įvertins. Pažvelgę ​​į būsimas spalvų tendencijas galime pastebėti, kad auga aukso ir kitų tauriųjų metalų tendencija, tačiau norėjome pasiūlyti ką nors natūralesnio miestui. Paėmėme subtilų žalios spalvos atspalvį ir pasukome jį aukso kryptimi, tuo pačiu prisotindami spalvą, kad pabrėžtumėte metalo išvaizdą, gavome šį gaivų, tačiau miestietšką, aktyvų patrauklumą, išryškinantį išorės paviršiaus formą. Galutinis rezultatas yra spalva, kurią mes vadiname žalvario auksu “.

„Toyota“ tikisi per metus pagaminti daugiau nei 150 000 „Yaris Cross“ TMMF Onnaing gamykloje Prancūzijoje ir užmti didesnę nei 8% B-SUV segmento dalį.

2020 04 23