toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Toyota Prius pranoko tyrimo rezultatus

Toyota Prius

Naujasis ketvirtos kartos Toyota Prius modelis atliktame tyrime pasiekė išskirtinius rezultatus. Važiuojant įprastais Romos keliais buvo tiriamos šio modelio galimybės, t.y. fiksuojami išmetamųjų dujų duomenys. Romos universiteto tyrėjų gauti rezultatai įrodė, jog Toyota eina sėkmingu keliu ir pasiektas šio modelio efektyvumas žymiausią hibridą gali drąsiai kelti į naujas aukštumas.

Toyota Prius

Toyota Prius

Pravažiavus daugiau nei 2200 km tipiškais Romos keliais, gauti rezultatai parodė, jog testuojami Prius modeliai į orą neišmesdami jokių teršalų praleido vidutiniškai 73.2 % visos kelionės laiko (arba 62.5 % visos kelionės atstumo įveikta į orą neišmetant jokių teršalų). Šiems rezultatams pasiekti buvo įtraukiamas ir laikotarpis, kai automobilio variklis išsijungdavo dėl ilgesnio sustojimo.

Atliekant tyrimą, geresni rezultatai gauti važiuojant miesto gatvėmis, kur triukšmas, užterštumas ir oro kokybė kelia ypatingą susirūpinimą. Gauti duomenys – net 79.4 % visos kelionės laiko arba 76.3 % viso kelionės atstumo, Prius pasiekė nulines CO2 emisijas.

Toyota Prius

Toyota Prius

Toyota Prius

Šiuos rezultatus pavyko pasiekti dėka naujausios Toyota „Hybrid Synergy Drive“ pavaros. Beveik 45 % automobilio galios buvo išgauta elektrinio variklio, o 34.3 % energijos buvo pagaminta ir perduota regeneracinės stabdžių sistemos. Taigi, daugiau nei trečdalis galios, kurios prireikė testuojamies automobiliams, buvo pagaminta tiesiog stabdymo arba lėtėjimo momentais.

Projekte dalyvavo 20 vairuotojų komanda, vienodai padalinta tiek vyrų, tiek moterų amžiaus grupėse iki 35 metų ir virš 35 metų. Kiekvienas vairuotojas tiek pirmyn, tiek atgal važiavo tą patį 37 kilometrų maršrutą, tik skirtingu paros metu – ryte, po pietų ir vakare.

Vairuojamas Prius automobilis buvo su 17 colių ratais, važiuojant buvo įjungtas Eco važiavimo režimas, išjungtas oro kondicionavimas, visos kelionės metu buvo laikomąsi greičio apribojimų.

Dėka Toyota lyderystės, kuriant hibridines technologijas, naujojo Prius teršalų išmetimo į aplinką bei degalų taupymo efektyvumo pasiekti rezultatai kolkas yra geriausi, lyginant su ankstesnės kartos geriausiai parduodamais hibridais. Šio modelio pasiekimai viršija efektyvumo lūkesčius, ir, praėjus 18 metų nuo pirmojo modelio pristatymo, jį galima drąsiai vadinti  XXI-ojo amžiaus hibridinio automobilio, sukurto pristatyti geriausią vairavimo patirtį, apibrėžimu.