toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
toyota bandmasis vaziavimas
Registruokitės į
bandomąjį važiavimą
toyota serviso ikona
Registracija
techniniam aptarnavimui
toyota serviso ikona
Registracija į
servisą

Tokijo automobilių parodoje Toyota pristatto antrosios kartos konceptinį Mirai automobilį

Pirmąjį vandeniliu varomą Mirai sedaną Toyota pristatė 2014 m. Dabar įmonė yra pasirengusi pakelti savo pažangią, visiškai aplinkos neteršiančią kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) technologiją į naujas aukštumas: 2019 m. Tokijo automobilių parodai skirtoje specialioje ekspozicijoje buvo pristatytas antrosios kartos Mirai automobilis.

Dabartinis Mirai automobilis atliko savo misiją ir padėjo geriau suprasti, kaip galima sukurti ekologiškai saugią ir tvarią ateities vandenilio visuomenę. Tai techniškai ištobulintas ir kartu nepaprastai praktiškas automobilis, kuris su pilnu degalų baku gali nuvažiuoti apie 500 km. Jo degalų bakas pripildomas per kelias minutes. Be to, jis visai neteršia aplinkos, nes išskiria tik gryną vandenį.  Nuo modelio pristatymo buvo parduota apie 10 000 šių automobilių. Visą tą laiką Toyota aktyviai rėmė vandenilio degalinių infrastruktūros plėtrą pagrindinėse pasaulio rinkose.

Tai buvo tik pradžia. Tokijo automobilių parodoje Toyota pademonstravo pažangą tobulinant naujojo Mirai techninius sprendimus, dinamines charakteristikas ir kuriant patrauklų jo dizainą.

Naująjį Mirai planuojama pradėti pardavinėti 2020 m. Jis iš pradžių pasirodys Japonijoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Naujasis Mirai yra daug daugiau nei ekomobilis, parodantis, kad FCEV technologija nėra kliūtis norint sukurti smagų vairuoti ir dailiai atrodantį automobilį.

Kaip ir anksčiau, pagrindinis dėmesys skiriamas efektyvumui. Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ir didesnių vandenilio talpų Toyota tikisi 30 proc. padidinti Mirai nuvažiuojamą atstumą.

Vyriausiasis naujojo Mirai inžinierius Yoshikazu Tanaka teigė: „Mes išsikėlėme tikslą sukurti tokį automobilį, kuriuo visuomet būtų smagu keliauti, kuris išsiskirtų emocionaliu ir patraukliu dizainu, būtų dinamiškas, greitai reaguotų ir verstų vairuotoją visuomet šypsotis.

Aš noriu, kad pirkėjai sakytų, jog Mirai pasirinko ne tik dėl to, kad jis yra vandenilinis, bet dėl to, kad jis tiesiog jiems patiko ir taip sutapo, jog tai yra FCEV. Mes tęsime plėtros darbus ta pačia linkme. Tikimės, jog naujasis Mirai mums padės nutiesti kelią kuriant tik vandenilio energiją naudojančią visuomenę.“

Pirmiausia naujasis Mirai akį patraukia savo išorės dizainu, kuriam būdingos žemos linijos, elegantiškos proporcijos, aptakus ištemptas kėbulas ir dideli 20 colių ratai. Visi šie elementai sukuria efektingą ir išskirtinę išvaizdą. Pristatytas modelis išsiskiria specialiai sukurta nauja mėlyna išorės apdaila – kėbulas padengtas keliais dažų sluoksniais, kad būtų išgautas išskirtinis spalvos ryškumas ir intensyvumas.

Salonas sumanytas kaip paprasta, šiuolaikinė, jauki ir patogi erdvė. Tai dar vienas įrodymas, jog šis automobilis teikia tikrą malonumą vairuojant ir keliaujant. Svarbus salono elementas yra 12,3 colio centrinis ekranas ir prietaisų skydelis, supantis vairuotoją. Dėl platformos ir sumanių konstrukcinių sprendimų dabartinį keturvietį Mirai pavyko paversti penkiaviečiu.

Vienas naujojo Mirai automobilio, sukonstruoto ant naujausios Toyota modulinės platformos su galiniais varomaisiais ratais, kuri nuo pat pradžių buvo pritaikyta įvairių tipų galios agregatams (įskaitant ir vandenilinį), privalumas – atvertos didesnės galimybės kurti emocionalesnį ir patrauklesnį dizainą. Naujojo Mirai kėbulas tapo dar tvirtesnis, o tai atitinkamai lemia didesnį jo manevringumą, greitesnę reakciją, žemesnį svorio centrą ir geresnį valdymą.

Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ne tik pailgėjo naujojo Mirai nuvažiuojamas atstumas. Jis taip pat sklandžiai ir tolygiai startuoja iš vietos ir leidžia mėgautis elegantišku vairavimu, tiksliai reaguodamas į kiekvieną vairuotojo akceleratoriaus spustelėjimą. Automobilį lengva valdyti važiuojant vingiuotais keliais, o greitkeliuose jis dovanoja išskirtinį galios pojūtį, nepriklausomai nuo išvystyto greičio.

Naujojo „Mirai“ specifikacijos:

Bendras ilgis (mm) – 4,975

Bendras plotis (mm) – 1,885

Bendras aukštis (mm) – 1,470

Važiuoklės bazė (mm) – 2,920

Pavaros sistema – Galiniai varomieji ratai

Vietų skaičius – 5

Nuvažiuojamas atstumas – apie 30 proc. didesnis lyginant su dabartiniu modeliu

2019-10-18