Naujasis Toyota Supra. Jaudinantys potyriai
Toyota Supra grįžta. Naujasis sportinis automobilis tęsia ankstesnių kartų pavadinimų – A40, A60, A70 ir A80 – tradiciją: Gudvudo greičio festivalyje jis pasirodė kaip A90 modelis. Visas Supra kartas sieja ryškus bendras braižas – du pagrindiniai elementai, kurie nusako mūsų kultinį sportinį automobilį, ir kuriuos galima atsekti 2000GT modelyje. Tai sklandžiai veikiantis ir greitai reaguojantis 6 cilindrų vienaeilis variklis bei priekyje montuojamo variklio ir galinių varomųjų ratų konfigūracija tikriems vairavimo pojūčiams sužadinti.
Sutelktas į vairavimo patirtį
Naujasis Toyota Supra buvo kuriamas orientuojantis ne į imponuojančius dinamikos rodiklius ar rato apvažiavimo rezultatus, bet į vairuotojo patirtį. Įspūdinga galios, balanso ir manevringumo derme išsiskiriantis automobilis sukurtas tikriems vairavimo entuziastams.
Pagal pasaulinio lygio sportinių automobilių prokjektavimo ir dizaino standartus sukurtas jokių kompromisų nepripažistanti Toyota Supra pasižymi “aukso pjūvio santykiu” tarp važiuoklės bazės, tarpvežės pločio ir svorio centro. Tai lemia žaibišką vairo reakciją ir neprilygstamą kontrolę atliekant posūkius. TOYOTA GAZOO Racing sukurtas koncepcinis GR Supra Racing modelis su priekyje montuojamu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais puikiai perteikia smagaus vairavimo koncepciją.
Jaudinanti galia
Naujasis Toyota Supra tęsia ankstesnių kartų tradicijas – jis komplektuojamas su priekyje montuojamu šešių cilindrų vienaeiliu varikliu, kuris turi viską, ko reikia vairuotojo pojūčiams sužadinti. Nuo įkvepiančios dinamikos iki gyvybingo garso – šio pasaulinės klasės galios agregato tikslas yra vienas: jis sukurtas teikti nepakartojamą vairavimo malonumą.
Naująjį Toyota GR Supra varo 3,0 l šešių cilindrų vienaeilis variklis, kuris turi viską, ko reikia vairuotojo pojūčiams sužadinti tiek kelyje, tiek trasoje. Šis galios agregatas komplektuojamas su dviejų kanalų turbokompresoriumi ir ypač tikslia tiesioginio degalų įpurškimo bei kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemomis. Jo galia siekia 340 DIN AG, o sukimo momentas – 500 Nm. Tai lemia įspūdingą automobilio pagreitėjimą: iki 100 km/h jis įsibėgėja per 4,3 sekundės, o jo išvystomas maksimalus greitis siekia 250 km/h.

Optimalus balansas
Naujasis Toyota GR Supra buvo sumanytas kaip „grynakraujis“ sportinis automobilis. Dėl trumpos važiuoklės bazės, plačios tarpvėžės, mažo svorio, žemo svorio centro ir itin tvirtos kėbulo konstrukcijos automobilių entuziastai gali tikėtis įkvepiančio galios, manevringumo ir tikslaus valdymo derinio. Norint to pasiekti, negalima daryti jokių išlygų.
Taikant tokį bekompromisį požiūrį į komponuotę su priekyje montuojamu varikliu ir galiniais varomaisiais ratais, mums pavyko pasiekti idealų – 50:50 svorio pasiskirstymą tarp šio dviviečio kupė priekinės ir galinės ašių. Dėl ypač tvirto ir lengvo konstrukcinio rėmo iš aliuminio ir plieno, žemo svorio centro bei trumpos važiuoklės bazės vairuotojai gali mėgautis pasitikėjimo suteikiančiu stabilumu, neįtikėtinu sukibimu ir nepriekaištingu valdymu.
Maksimali kontrolė
Įdomus, įkvepiantis ir smagus Toyota Supra sužadins kiekvieno vairuotojo jausmus. Kiekvienąkart užsinorėjus pasilinksminti, jame įrengtas elektroniniu būdu valdomas aktyvusis diferencialas ir adaptyvioji kintamojo veikimo pakaba (AVS) užtikrina išskirtinę kontrolę, tikslų valdymą ir manevringumą.
Elektroniniu būdu valdomas aktyvusis diferencialas optimaliai paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų. Dėl lanksčiai perduodamos varomosios jėgos automobilis išlieka nuspėjamas kiekvienoje posūkio atlikimo fazėje. Staigiai stabdant ir didinant greitį Toyota Supra yra neįtikėtinai stabilus ir tikslus. Dėl išskirtinį komfortą ir nepriekaištingą valdymą užtikrinančios pažangios AVS sistemos šis automobilis privers nusišypsoti kiekvieną vairuotoją, nesvarbu, ar jis važiuotų sudėtinga lenktynių trasa, ar užmiesčio keliu.


Dizainas
Išskirtinis naujojo Toyota GR Supra dizainas, kurį išryškina variklio dangtis, kompaktiškas kėbulas ir „double-bubble“ stogas, neabejotinai sužadins vairavimo entuziastų jausmus ir suvirpins klasikinių sportinių automobilių fanų širdis. Jame įkūnyta dizaino koncepcija „Koncentruotos ribos“, kurią Toyota pirmą kartą pristatė išraiškingame koncepciniame FT-1 modelyje, sukurtame Kalifornijoje veikiančios CALTY studijos. Ši koncepcija sujungia lenktynių aerodinamiką su modernia ir efektinga išvaizda, kuri nepalieka abejonių dėl automobilio techninių charakteristikų.
Sėdėdami už naujojo Toyota GR Supra vairo, galite visuomet mėgautis puikiu matomumu. Adaptyviuosiuose priekiniuose žibintuose, galiniuose žibintuose ir dienos žibintuose įdiegta LED technologija, taip pat siūlomi visi automatiškai patamsėjantys veidrodėliai. Didesniam komfortui užtikrinti į įrangos sąrašą įtraukti valytuvai su lietaus jutikliu ir galinio vaizdo kamera.
Komfortas
Vairuotojo poreikiams pritaikyta kabina, lenktyninės sėdynės ir aukščiausio lygio technologijos lemia naujojo Toyota GR Supra universalumą: jis užtikrina GT klasės komfortą ir sportiniam automobiliui būdingą nepriekaištingą valdymą. Centrinė multimedijos sistema su 8,8 colio ekranu leidžia naudotis navigacijos funkcija, klausytis muzikos ar skambinti nenaudojant rankų, o Smart Entry & Push Start sistema bei plati bagažinė, kurios talpą galima dar labiau padidinti, palengvina kasdienį gyvenimą.
Naujajame Toyota GR Supra įrengtos lenktyninės, elektra reguliuojamos sėdynės (įskaitant juosmens atramą) su šildymo ir nustatymų atminties funkcijomis. Sėdynės gali būti komplektuojamos su Alcantara apmušalais (Sport modeliuose) arba odiniais apmušalais (Premium ir A90 Edition modeliuose). Jos visuomet užtikrina komfortą ir nepriekaištingą atramą, ypač trasoje.


Salonas
Saugumas
Kaip ir dera galingam sportiniam automobiliui, naujajame Toyota GR Supra daug dėmesio skirta saugumui. Saugos įrangos paketą Supra Safety + sudaro nematomų zonų monitorius ir nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo sistema, perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones ir įspėjimo apie susidūrimo iš galo pavojų sistemos, išmanieji automobilio statymo jutikliai su automatinio stabdymo funkcija ir E-Call funkcija, kuri rimto susidūrimo atveju automatiškai praneša pagalbos tarnyboms apie jūsų buvimo vietą. Visuose Toyota GR Supra modeliuose kaip standartinė įranga taip pat komplektuojama adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema su Stop & Go funkcija.


Toyota GR Supra A90 Edition
Išskirtinis A90 Edition modelis su Premium lygio įranga, unikalios matinės spalvos kėbulu, įspūdingais 19 colių matiniais lengvojo lydinio ratlankiais ir stulbinančia raudonos odos apdaila salone užburia tiek savo išvaizda, tiek važiavimo charakteristikomis.
Išraiškingas, ryžtingo charakterio ir elegantiškas – tokio sportinio automobilio neįmanoma nepastebėti. A90 Edition modelis su matinės Storm Grey spalvos kėbulu palieka neišdildomą įspūdį tiek spaudžiant jo akceleratoriaus pedalą, tiek jam stovint.
A90 Edition – jausmus žadinanti ribotos laidos versija, atgaivinanti legendinio Supra modelio istoriją ir pristatanti nauju kodu paženklintą penktosios kartos važiuoklę. Europą pasieks tik 90 šių automobilių.
Galerija
Spalvos ir matmenys

